- Bijgewerkt
Van vorige beta:
- De forse/harde geluiden worden inderdaad aangepakt. We zijn een aantal geluidsbestandjes aan het bewerken zodat ze dus beter (minder hard) klinken
- Voor de Apple Watch, is het wel zo dat je een trilsignaal krijgt als je een notificatie krijgt van Flitsmeister? Als het goed is krijg je bijvoorbeeld een notificatie bij elke navigatie instructie, gebeurd er dan iets?
- Voor die $ prijs, heb je je app store regio ook op Nederlands staan? Hij kijkt namelijk naar de regio van de app store en niet naar die van je telefoon als het goed is
Ik kreeg helemaal geen zaken op de iWatch. Wanneer ik de auto verlaat meldt FM op de iWatch dat hij er mee opgehouden is.. Dus communicatie en de wetenschap dat FM communiceert is wel aanwezig. Maar idd.. er gebeurt helemaal niets tijdens het navigeren.
De $ prijs kreeg ik in de NL store. Ik vermoed dat het komt door de Testflight Omgeving. Die zal vermoedelijk op US staan. Bij de recente beta is de prijs nog steeds in $.
[update] Ik had een bijlage, met een schermafdruk van de iPhone erbij gedaan.. maar die zie ik na het posten niet meer terug..