Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

Bugfixes en verbeteringen:

• Op situaties waar je meer dan 5 verkeerslichten tegelijk in beeld hebt, ziet dit er nu weer goed uit
  • File vasthang probleem opgelost, waarbij je in langere files een situatie kon hebben dat een file niet afgemeld werd en terug bleef komen. Geldt voor dashboard/kaart/Focus Mode en nu de Flitsmeister TWO
  • Fix voor PRO gebruikers die het op Android gekocht hadden en binnen iOS niet zagen verschijnen

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Complimenten voor de grafische weergave via carplay. Wat mij alleen nog stoort is de tijdsduur van hoppa lekker bezig in beeld na het beoordelen. Dit zou ipv handmatig uitzetten van mij al na 1 seconde automatisch mogen verdwijnen

• Sander heeft hierop gereageerd.

Net deze beta getest tijdens een 3 uur auto rit

tot mijn spijt moet ik concluderen dat de "“geen internet" bug nog steeds in de applicatie zit

daarnaast stopt de app als hij niet op de voorgrond draait onder het mom van geen gps of geen beweging waargenomen. ((Zelfs als de app altijd toegang heeft tot mijn gps signaal. ))

Laatste FM beta en laatste iOS beta

Ik ervaar ook nog hetzelfde als NickJ hier bovenin aan geeft. Zoals besproken in de topics van de eerdere releases.

MarcelloDiWeirdo Goede suggestie, die nemen we mee 👍

NickJ
            Robbertoo

Bedankt voor jullie feedback, we zijn inderdaad op de hoogte met issues op de laatste publieke beta van iOS. Andere navigatie apps hebben hier ook last van, maar we gaan bij Apple de bug melden en nog wat verder testen of we een workaround kunnen vinden.

4 dagen later
            • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vandaag weer getest ivm het geluid als FM op de achtergrond draait
            Wat ik heb gedaan is een melding laten geven als ik 1 km te hard rijdt

als FM op Carplay draait gaat het het goed
            zodra ik Google Maps start en FM dus op de achtergrond moet draaien geen meldingen meer
            ik navigeer altijd met Google en dan moet FM op de achtergrond draaien, maar dit gaat niet goed

mijn apparatuur:

• VW T-Roc 2021
            • iPhone 13 Pro Max met ios 15.2 RC
            • FM versie 18778
            • FM mag altijd locatie gebruiken en ververs op de achtergrond staat aan
            • ook een Apple Watch gekoppeld en een en gehoorapparaten aan de iPhone

[verwijderd] Op iOS 15.2 beta & RC versies hebben we inderdaad geconstateerd dat er een bug in iOS zit die voor een aantal issues zorgt m.b.t. CarPlay. Hoe het specifiek werkt en welke workarounds er nu zijn, kun je hier vinden.

Robbertoo
              NickJ
              @MauriceS

We hebben het CarPlay vasthang-probleem verder in kaart gebracht, waar we met de laatste ontwikkelaar-versies van iOS 15.2 getest hebben. De bug is geconstateerd en door ons uitgewerkt in een bug report richting Apple en via alle mogelijke wegen hebben we hen op de hoogte gebracht van het belang en urgentie van deze issue.

Daarnaast, omdat Apple al een RC (Release Candidate) heeft uitgebracht van deze versie, hebben we ook voor onze gebruikers een popup met meer informatie in de app gemaakt. Zie hier ons overzicht die we ook bijwerken wanneer we nieuwe ontwikkelingen hebben hiervoor.

Sander

super. Ik ga het testen met deze workaround.

dank voor het oppakken

9 dagen later

Sander deze bug is trouwens ook nog aanwezig in 15.3.
                  Maakt gebruik van m’n FM Two eigenlijk onmogelijk.

6 dagen later

Ik heb mij ook zojuist aangemeld als tester voor de beta van Flitsmeister op iOS. Super! Alleen nog eventjes wachten op de e-mail.

Fijne jaarwisseling

Op dit moment draai ik versie 10.2 (18778), vandaag kreeg ik op diverse kruisingen een extra stoplicht te zien die fysiek niet aanwezig was, of lichten waar de richting niet klopte. Betreft iPhone 12 Pro zonder CarPlay verbonden.

Locatie N44 van Den Haag naar Leiden (Eerder andersom ook al gezien). Voorbeeld is de kruising met stoplichten tgv 22.5, zoals te zien in de bijgevoegde screenshot.

14 dagen later

NickJ
                      Robbertoo

Ik hoor wat positieve reacties van het installeren van iOS 15.2.1, dat daar het CarPlay probleem opgelost zou zijn.

MarsL heeft de discussie gesloten .
                        MarsL heeft deze discussie losgemaakt .