Net in bezit van een Flitsmeister Two. Eergister leuk in de auto gezet. Ik kom vandaag naar de auto. Zwart scherm. Niet hij start niet automatisch én niet handmatig. Geen leven in te krijgen. (foto1). Buiten was het +2 en in de auto +8 oid. Vannacht was het -1 maar in de auto niet onder 0. Zal rond +3/4 geweest zijn. Wat voor batterij/accu zit er in godsnaam in?

Halverwege de rit (na 40 min)gaat hij OPEENS aan nadat de verwarming aan stond. Ik was zeer verbaasd. Dus bij temps van rond de 5 graden of iets eronder stopt hij er al mee?! Ik las nog wat mensen die dit hadden. Is hier wel op getest? En hoe gaat dat straks in de zomer als het 35 graden is buiten en het in de auto boven de 40 en in de zon nog warmer kan worden?
Daar hield het allemaal niet mee op. Ik kreeg een wegwerkzaamheden melding, en even erna ''einde wegwerkzaamheden'' (op de TWO zo'n oranje bolletje met wegwerzaamheden en een vlaggetje erbij). Tot mijn verbazing bleef de Two hierop staan/hangen en kwam de ''groene smiley'' niet terug. Het beeld was dus bevroren op die einde werkzaamheden melding. En nee, de temperatuur was niet koud in de auto op dat moment (al vind ik dat al een absurde beargumentatie). Ook kreeg ik vanaf dat moment dus geen meldingen meer van flitspalen, trajectcontroles, flitsers of welke andere melding dan ook. Hij bleef op dat ene beeld staan, zie foto 2 (crash?). Zelfs bij Bluetooth opnieuw aan en uit en het opnieuw koppelen in de app bleef hij daarop staan, of kwam dat beeld terug. Bizar.

En ja alle instellingen in de app staan goed. Nieuwste iOS. Opnieuw koppelen etc geprobeerd. Kort samengevat: onbruikbaar. Wat nu, Flitsmeister? Hoort dit? Dat van die kou lees ik van meerdere al terug namelijk.