iPhone 13 pro(IOS 15.3.1)
FM 10.5(19405)
firmware FM Two 1.11.0
*bij koud weer is de FM Two niet wakker te krijgen(huidige updates hebben daar nog geen verschil in gemaakt).
*het "Automatisch" verbinden laat ook wel te wensen over, soms moet je eerst de app openen voordat de 'groene smiley' tevoorschijn komt.
voornamelijk stoor ik me behoorlijk omdat ik de FM One de nodige jaren vol tevreden gebruikt heb, en ik miste daar een schermpje zodat de mededeling wat duidelijker zou worden. Deze kwam in de vorm van de FM Two, en dat apparaat leek in eerste instantie helemaal top. Meteen gepreordered en wachtten totdat hij binnen kwam.
vanaf dag een merkte ik dat de FM Two geplaagd werd met bugs/foutjes en het duurde niet echt lang voordat ik vond dat de FM Two eigenlijk de aanschafprijs niet kan rechtvaardigen. Heel oneerbiedig is het een basaal scherm met 2 knoppen, en je zit er meteen aan een "pro" abonnement vast.
Deze irritatie even opzij zettende, het is een fijn apparaat op het moment dat het werkt, maar het werkt niet regelmatig genoeg vlekkeloos om vrij te zijn van irritatie. Ik hoop dat er op korte termijn een update komt die de problemen de wereld uithelpen, anders ga ik toch m’n geld terug vragen omdat ik toch niet helemaal tevreden ben.
ik hoop hiermee voldoende info gedeeld te hebben.
met vriendelijke groet,
Funs