Het blijkt dat ik nog geen meldingen had gehad 😆 daardoor leek het net een slider waarmee bijvoorbeeld volume gecontroleerd zou kunnen worden.
Het is in feite dus de "voor jou" functie. Handig!
Vond deze balk ook handig, maar nu is hij na de laatste update weer verdwenen. Hoe krijg ik hem terug is dat een instelling?
Ook zeer tevreden met slider. Echter ook bij mij met laatste update verdwenen
De balk komt in de volgende update terug! We moesten nog wat dingetjes verbeteren dus wachten er nog 1 versie mee.
Ruben-FM Mooi! Goed om te lezen! Ik heb 2 dagen geleden de app geupdate maar ik zie de balk nog steeds niet staan. Nog iets langer geduld hebben?
Orbeatle Nog iets langer geduld hebben ja 😉
Hallo ik heb de side bar al tijdje niet meer is dat bij jullie ook ???
Dimi sinds de update gisteren. Heb ik hem weer terug
Komt deze ook voor de iphone en Apple Car?
RS53 Dit is het android forum 😀 maar ja het komt ook naar apple alleen is wat lastiger implementeren
De balk hebben we voor nu even achter een extra functionaliteiten toggle gezet. Mocht je deze nog steeds willen testen dan is deze aan te zetten onder de instellingen van Flitsmeister -> Geavanceerde instellingen -> Extra functionaliteiten. Deze heet 'Kijk vooruit op de kaart' en is aan te zetten met code 4434.
Ruben-FM ik vroeg me al een hele tijd af waarom in die side balk maar niet zag! Nu weet ik hoe 't moet 😉
Ruben-FM waarom is dit ineens een pro feature geworden?
rabero1985 Nog niet; Daar is nog niet echt een goed plekje voor gevonden binnen de limitaties van Android Auto.
Ik krijg 'm nog steeds niet te zien op mn scherm via Android auto!
Orbeatle Tijdens de beta test laten we nieuwe features door alle beta testers uitproberen. Het is mogelijk dat een feature na de beta een PRO feature wordt. Die beslissing wordt niet altijd aan het begin genomen.
Ruben-FM Alright, duidelijk. Werkt het dan wel in Android Auto?
Helaas gaat dit buiten onze macht 🙁. Snel maar pro afsluiten.
Orbeatle ja