Sinds een aantal dagen laad mijn Two niet mee op. Het heeft altijd gewerkt met het bijbehorende kabeltje wat ik erbij besteld heb. Het lijkt nu niet meer te werken, want hij gaat niet meer aan. Ook met andere kabeltjes laad het niet meer op. Is er hier iemand met een oplossing of hetzelfde probleem?
Hi Jaimy! Dat is niet handig... zou je ons een mail willen sturen naar support@flitsmeister.nl met je ordernummer en deze uitleg? Via daar helpen we je verder en kijken we naar de juiste oplossing. Groetjes, Kim
Goedemiddag,
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft altijd geladen, maar sinds 2 dagen lijkt de FM two zo dood als een pier. Graag evt. oplossing voor dit probleem.
Wil je ons een mail sturen naar support@flitsmeister.nl met je ordernummer? Dan gaan we even kijken naar de juiste oplossing!
Sinds gisteren hetzelfde probleem. De FM 2 gaf aan dat de batterij bijna leeg was maar hij wilde niet meer opladen met het gevolg dat hij helemaal niet meer aangaat.
Bij mij ook precies hetzelfde probleem, verschillende andere kabeltjes geprobeerd, maar hij blijft zo dood als een pier. Ik zal ook maar een mailtje naar support sturen
BIj mij idem dito. zo dood als een pier. nog geen jaar oud. heb reeds mail gestuurd.
Precies hetzelfde probleem. De nTWO lijkt dood, maar hij lijkt wel te werken, want de app op mijn telefoon gaat wel aan.
Zojuist opnieuw gekoppeld. En de TWO is wonderbaarlijk tot leven gekomen. Het apparaat lacht mij weer toe.
Lag aan het kabeltje. Heeft toch zeker 24 uur aan de lader gelegen en plots sprong hij aan. Kan ook zijn dat het kabeltje los contact maakt. Bij mij is het opgelost. Je zou ook beide knoppen 8 sec ingedrukt kunnen houden om hem te resetten en dan nog eens proberen.