Maak gebruik van de parkeeroptie in FM. Gisteren gebruikt. Krijg vandaag nog meldingen, onterecht, over actieve parkeer actie
WillemRoijmans Ahh okee goed dat je dit meldt. Misschien dat bij jou de melding niet goed is gecanelled en daardoor nog perongeluk is getriggert. Als het goed is zou bij het stoppen van een parkeer sessie al deze meldingen moeten worden gecancelled. Ben je wel up to date met de laatste versie aangezien hier laatste een update van is geweest.
Bram Ik heb precies hetzelfde hij blijft zich herhalen
Hi Bram,
Ik krijg ze ook sinds gistermiddag na m'n parkeersessie. Zelfs de 24 uurs melding gehad dat hij automatisch afgesloten en vervolgens weer melding dat hij nog actief is. Schat dat ik inmiddels een stuk of 20 meldingen van er heb gehad, na afronden van de parkeersessie. App is up-to-date. Gebruik de beta.
Wouter1 hier ook, parkeeractie gestopt, blijft terug komen.
Zelfde probleem hier...
Hetzelfde probleem hier sinds gisteren.
Blijf continu onterecht een melding krijgen van niet afgesloten parkeeractie.
Zelfde hier. Ook al op 4411 gekeken en hier is ook niks actief.
DiegoB kan je mij even je kenteken geven en parkeer zone (misschien even een screenshot van de notificatie) dan ga ik even kijken icm 4411 backend wat hier mis gaat. In principe zou bij een lege sessie de app alle notificaties moeten cancellen. Ik ben bang dat hier iets niet helemaal lekker gaat 🤔
zou je ook nog even een diagnose bestand kunnen mee sturen zodat ik intern ook even kan kijken wat er hier gebeurd. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen: https://help.flitsmeister.nl/#/nl/faq-question/545da831-1ffa-f6b0-248a-e1751543a16f
Bram
Ik heb je een diagnose bestand verstuurd. Betreft bij mij parkeerzone 511 icm 95-KTP-4
Parkeersessie was donderdagmiddag. Hier nog steeds meldingen van.
Heb op zaterdag ook nog geparkeerd, daar krijg ik geen meldingen meer van.
Bram bij mij idem. Heb ook diagnose bestand gestuurd. Laatste ssie van vanochtend loopt nu nog steeds
Gijs68 onder welk email adres hebben jullie dit gestuurd?
Gj.gijsbertsen@gmail.com
Gijs68 ik hoor van mijn collega dat hij dit heeft opgelost in de laatste beta versie. kan je even verifieren dat je de laatste beta versie hebt?
Bram ik heb versie 10.11(906) en zie geen update mogelijkheid. Maar heb het probleem nog steeds. Dus gok dat fix mislukt is. (laatste update 6 juli)
Bram versie 907 heeft helaas de storing niet verholpen. Afgelopen weekend update geïnstalleerd. Vanochtend test parkeeractie gestart en na 5 minuten afgesloten. Krijg nu weer herinnering over lopende parkeeractie
Hier hetzelfde.. ik word al dagen gespamd met deze notificatie.
Gijs68 Ik heb net zelf lang staan staren op de parking code en ik heb denk ik het opgelost. Ik heb ook gekeken bij jou als gebruiker maar al je sessies zijn gewoon afgesloten dus dat zit goed. 🤞 ik ga hem door pushen en het zal in de volgende beta moeten zitten
Vanmorgen weer geparkeerd en gestopt maar de melding blijft weer komen.
Dat is mooi kloten. Ik dacht dat we de oplossing hadden. Ik ga een nieuwe taak aanmaken om dit uit te zoeken en zullen wij zsm oppakken. Ik kan nu niet zo snel zien in de code wat er precies fout gaat.