Bij mij is de kaartweergave in CarPlay de ene keer goed en de andere keer worden de straten niet getoond, dit is na de laatste update gekomen
iPhone Beta - Versie 10.12 (20610)
Sorry, maar het blijft bagger die hele navigatie, op telefoon gewoon goed maar carplay totaal waardeloos om te gebruiken het scherm reageert niet met aanraken kaart blijft hangen en uiteindelijk weer een blur in het beeld en loopt uiteindelijk vast
Met geen ENE ANDERE APP op carplay heb ik problemen mee alleen met FM.
Hoe meer updates hoe rotter het wordt, maar goed als flitspalen waarschuwer werkt het goed op carplay isw TOMTOM wat gewoon perfect werkt.
Misschien maar stoppen met carplay funktie wat het gaat hem niet meer worden ergens slaan jullie de plank helemaal mis.
Als mijn abbo verloopt stop ik er ook mee.
Goedemorgen allemaal, ik krijg vooruit vastleggen niet ge-unlocked. De code is niet goed. Wat doe ik verkeerd ?
We hebben een potentiële fix gemaakt voor de kaart die sinds 10.12 gek doet op CarPlay. Zouden jullie kunnen kijken of het met de nieuwe versie 10.12 (20610) is opgelost? Indien dat zo is, versturen we deze fix ook naar de rest van de testers.
Mike_enkhuizen Hmm vreemd. De code 4434 lijkt bij ons nog gewoon te werken. Heb je 'm ingevoerd in de Flitsmeister instellingen --> Geavanceerde instellingen --> Extra functionaliteiten --> Vooruitkijken op de kaart?
Ik heb sinds een paar weken carplay, dus ik weet niet precies of het aan de nieuwe versie is te wijten of aan Carplay. Ik heb een Volvo V60 2019 en als ik m'n iPhone verbind, dan gaat alles goed, zolang ik FM maar open heb staan op m'n iPhone. Heb ik FM niet open, dan krijg ik alleen een melding op het scherm (als ik het scherm op Apple Carplay heb staan), maar geen geluid. En dat geluid wil je natuurlijk.
Ik krijg dus geen geluid bij flitsers, wel als ik thuis ben aangekomen en route klaar is. Ik snap er niets van.
Versie 10.12 (20610):
- Een aantal testers gaven aan dat op CarPlay de kaart zwart bleef of visuele foutjes vertoonde wanneer je de app start vanaf CarPlay zelf. Dat zou met deze update opgelost moeten zijn
- Crash gefixt m.b.t. de 'voor jou' tab
- Bijgewerkt
Ik heb nu al enkele dagen dat mijn oriëntatie in CarPlay gek is. De rijrichting gaat "achteruit"((de fm driehoek staat gewoon verkeerd om). Ik dacht eerst dat het aan de gps kwam maar zowel Apple Kaarten en Google Maps heb ik het niet. De app echt uitzetten helpt.
telefoon iPhone 12 met IOS 15.5
TeG Blijft het nu dus wel goed werken nadat je de app helemaal hebt herstart? Of is het probleem weer terug gekomen?
Daarnaast, zie je een verschil als je wel of niet een actieve navigatie route hebt?
Goedemorgen!
Het lijkt erop dat bij mij de standaard stem gebroken is haha. Brabo doet wel gewoon normaal. Zijn er wellicht meerdere die hier last van hebben?
Ik ben nogal een Beta tester; ik gebruik IOS 16.0 Beta (20A5312j) en FM 10.12 (20610) en sinds de overstap naar IOS 16 Beta krijg ik tijdens het rijden geen FM notificaties meer via Bluetooth.
Onder IOS 15 gebruikte ik het HFP protocol want de andere opties werkten niet. Onder IOS 16 Beta hetzelfde verhaal maar het HFP-protocol werkt maar "half". Als ik in Waarschuwingen kies voor "voorbeeld afspelen" dan hoor ik geluid via Bluetooth (het bekende '‘fake' call verhaal). Maar tijdens het rijden hoor ik dus niets via Bluetooth. Ik hoor gelukkig nog wel FM notificaties via de iPhone speaker én via de FMOne.
Ik vermoedde dat IOS16 Beta nieuwe instellingen had in de Focus-mode dus heb ik Car-mode uitgeschakeld. Maar ik heb dus nog steeds geen notificaties via HFP of ADP :-(
Maarten-FM het gekke is dat ik het een week of wat dagelijks had oplossing was app echt uitzetten en dan werkte het weer normaal. Maar heb het sinds mijn bericht op het forum niet meer gehad
Sinds de optimalisatie van de riutes
rick15 mij vallen die omwegen ook op. Ik reed vorige week vanuit de mooie Achterhoek naar Berkel en Rodenrijs. De route op de A12 gaf nog 20 km aan met ongeveer 15 minuten reistijd. Het was dat ik omleidingswegbordjes kreeg maar toen was de route nog "maar" 10km. Kan dat soort dingen die soms voorkomen nog niet helemaal plaatsen maar herken het wel.
Er is weer een nieuwe bètaversie uitgekomen, graag hier verder --> iPhone Beta - Versie 10.13 (20722)