Gijs68 mooi tenminste 1 iets opgelost. Maar wat betreft de melding ik ga een beta klaar zetten 10.13.2. Nog een hotfix. Het komt erop neer dat die notifcation die jullie krijgen ergens zweeft op jullie OS. Ik dacht namelijk dat Android bij het updaten van de app alles killt van onze app. Blijkbaar is dat dus niet zo. Het cancellen zoals wij het doen in de app werkt voor notifications die vanaf nu gecancelled worden. Echter zweeft er nog een notification bij jullie rond in jullie geheugen, die nog niet gecancelled is. Ik heb nu een functie geschreven die dus opzoek gaat naar die zwevende notification en hem dan cancelled 🤞 . Je moet alleen wel de app even opstarten om het stukje code te laten werken. Ik ga hem in de beta zetten zijn jullie beide beta testers? @Suleyman. Ik wil namelijk zeker weten dat dit werkt voordat ik 10.13.2 uitgooi naar al onze gebruikers en aangezien jullie er flink last van hebben zijn jullie goede testers. Ik wil dit probleem opgelost hebben en doe echt mijn best om het op te lossen 💪 . Hopelijk is jullie geduld nog niet op. Laat mij even weten of het het oplost. Ik ga nu een APK bouwen en op de beta zetten.