MrDriveway Dat is bekend. Ik had het ook aangegeven bij een DM aan de techmannen maar dat is hier weggevallen zie ik. De functionaliteit is er dus al. Ik verzocht enkel om dit ook in de overlay uit te spelen ivm snelheid in hectische situaties. Kan zijn dat lezers hier denken "Goh dat heb ik nog nooit aan de hand gehad", maar deze vraag kwam voort uit ervaringen in de meldkamer 112 , Landelijke Eenheid. Die hebben de hele dag door te maken met dit probleem dat niet snel genoeg duidelijk wordt waar mensen zich precies bevinden.
Er zijn heel veel Flitsmeister gebruikers, die zich hier niet op het forum bevinden, maar wel de overlay hebben aanstaan tijdens hun rit. Het is dus echt ivm de verkeersveiligheid en voor snellere hulpverlening. Dan wil je dus niet eerst nog door verschillende push en clicks heen moeten. Dat kan prima in bebouwde kom of als je rustig ergens kunt stilstaan, maar voor de gemiddelde bestuurder/gebruiker niet met 120 op een snelweg bij paniek.
Overigens nog niets gehoord van Bram , dus bij deze nog maar eens de vraag; wat is de status op dit moment?