aangezien ik deze problemen na de update in verschillende draadjes tegenkwam, maken we maar even een nieuw draadje aan.
de Flitsmeister two, geeft na een onafgemaakte update alleen maar een tandwieltje met daarin een pijltje.
de knoppen 5, 10 of zelfs 15 of 20 seconden ingedrukt houden helpt niet. batt leeg laten lopen helpt niet.
apparaat doet dus niets meer en is niet meer te gebruiken. aansluiten op PC/ of oplader werkt niet
@flitsmeister, hieronder een aantal vraagjes, en het zou jullie sieren als deze 1 voor 1 beantwoord worden, dat getuigt iniedergeval van professionaliteit. want net zoals in januari is er gewoon wederom geen enkele reactie van jullie te vinden op onze problemen na een geforceerde update waar wij niet om gevraagd hebben.
-wat gaan jullie hieraan doen?!
-hoelang duurt het ongeveer voordat jullie een oplossing klaar hebben?
-komt er een fix? zo ja, hoe gaan jullie die uitrollen want hij maakt geen verbinding meer met de telefoons van ons gebruikers.
-als er geen oplossing is, krijgen wij dan een nieuw apparaat toegestuurd? (ook een pc herkent het apparaat niet, dus ik denk niet dat dit via een nieuw update of een bestandje mailen op te lossen is)
- daar dit al de 2e keer is binnen een jaar dat we met een apparaat zitten wat we dus niet kunnen gebruiken, komt er een keer een tegemoetkoming? (half jaar extra pro abbonement bijvoorbeeld) na de aanschaf was het apparaat ook niet of nauwelijks te gebruiken. en nu had ik eindelijk een aantal maanden een zeer goed werkend apparaat, verkloten jullie het weer!
en voor de toekomst , laat ons zelf kiezen of we een update uit willen voeren... ipv deze zo geforceerd door te duwen met alle gevolgen van dien!
in afwachting van jullie reactie,
FM-two gebruikers.