Kan iemand mij zeggen wat ik kan doen om weer zoals normaal alle waarschuwingen over de speakers van mij auto te horen. Alle instellingen staan juist, doordat bij het testen het nl wel werkt. Geluidsopties aan Bluetooth Via HFP zonder vertraging. Alle andere mogelijkheden werken niet Alles is gekomen na installatie van IOS16 op mijn iphone. Is er iemand die mij kan helpen hiermee ? Alvast dank voor je respons
Hier hetzelfde probleem na IOS 16. BT via HFP. Test werkt over BT. Maar geen waarschuwingen. Heb inmiddels 16.2 maar probleem is niet verholpen.
Als iemand een oplossing weet ... graag.
Zelfde probleem. Geen melding beginscherm en geen geluid.
Jammer.
App verwijderen en opnieuw installeren 👍🏻
App verwijderen en opnieuw installeren werkt niet bij mij. Nog steeds hetzelfde probleem. Geen meldingen over BT sinds upgrade naar IOS 16. Wie heeft de oplossing?
Als ik de app geopend laat staan op de telefoon krijg ik wel meldingen via de speakers van de auto te horen, maar anders alleen de geluidjes via de FM one.
Ik heb sinds een paar weken ook hetzelfde probleem; BMW 1 van bijna 3 jaar oud, iPhone 11, alle instellingen geprobeerd. Ik hoor soms wel het start geluidje maar de andere meldingen komen niet meer door. Echt jammer van deze mooie app.