Flitsmeister two gekocht met 1 jaar gratis abonnement.
Vergeet het maar, nergens op heel internet terug te vinden waar mijn gratis jaar abonnement terug te vinden is.
Met flitsmeister two ben ik geen zak opgeschoten want meer als een duffe smily is er niet te zien op het schermpje!
Wil ik dat hij wel iets doet moet ik op mijn telefoon flitsmeister aan zetten!!!!
Nou dat deed ik eerder ook al dus nu krijg ik 2x dezelfde informatie,lekker handig he.
De rode en groene verlichting werkt eveneens niet net zoals het v,te en het rode x.
Kontakt opnemen is tevens ook onmogelijk alleen via jullie smily,s app waar het vervolgens ook maar eenrichtingsverkeer verkeer is om maar even in verkeers thermen te blijven.
Kort gezegd, vandaag binnen gekomen via bol.com.
Morgen kijken hoe ik hem terug kan sturen en van me betaalde!! Pro abonnement af kan komen.
Hebben jullie honger, cq echt geld nodig vraag het me gewoon dan krijg je wel wat maar haal deze onzin van de markt!!!,
Ps, haal ook het telefoon nummer bij je adres in Veenendaal eraf want een engels sprekend bandje met vervolgens wat doorverwijzingen terug naar je smily,s app brengt ook totaal niks voor mensen.
Nu ff kort samen gevat,
Waardeloos product.
Waardeloze hulp, ondersteuning,