App wil niet meer opstarten ik krijg het blauwe scherm en word direct afgesloten.
Ik heb ook hetzelfde probleem App wil niet opstarten en direkt afgesloten.
Bij mij hetzelfde. Het maakt ook niet uit of ik rechtstreeks van telefoon draai of via AnrdoidAuto
App verwijderd en opnieuw geinstalleerd en werkt weer perfekt.
Sjorske Het was maar voor even dat hij weer werkte, nu weer problemen met opstarten. Duidelijk een software probleem.
Hier hetzelfde probleem (V10.19 Samsung galaxy z fold 3)
Klot dat heb ik ook gedaan app verwijderd daarna opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer maar na 10 weer het probleem.
Hier ook, vanmorgen ineens een crashende app, cache verwijderd hielp niet. Alles verwijderd, ook niet. App eraf, opniew erop, werkte ook niet. Net zag ik een update staan en toen werkte FM wel weer. Even kijken of dit zo blijft. samsung S21 hier
Staat in de playstore een update die her probleem oplost
Welke versie hebben jullie nu na de update? Volgens Playstore ben ik up to date met versie 10.19 maar ik heb het probleem nog steeds (Huawei P30 Pro, Android 10)
Hier de zelfde problemen, na verwijderen en herinstalleren werkt het een paar x goed en daarna crashed de boel. Ik moet zeggen heb het zelfde met Android car in de auto... en gebeurde allemaal op het zelfde moment dat de bugs kwamen... Versie op samsung = 10.18.2 (zie ik in de playstore als laatste)
Ik had hetzelfde probleem bij mijn Samsung S21 Ultra, vervolgens "batterijsparen" uitgezet en FM werkt bij mij weer!
Batterij-optimalisatie geprobeerd, geen verschil voor mij helaas, probleem blijft