MV13 hoi, bij de kruising Hoofdweg met Capelse weg krijg wel gewoon de flitspaal meldingen, weerszijde. Bij mij geval krijg ik enkel wel flitspaalmelding als ik kom vanuit de kruising Hoofdweg met Capelseweg richting Kruispunt Capelseweg met de Bermweg. Kom ik vanaf de kruising Bermwrg met Capelseweg krijg ik geen melding meer. Deze flitspaal is een 50 km flitspaal, die 2 richtingen pakt. Tot een week of 3 geleden werdt deze altijd keurig aangegeven. Maar sinds kort niet meer. Soms krijg ik deze flitspaal wel ineens in mijn scherm, maar geeft gern geluid meer.
Tevens de flitspalen op de Westerlengte in Capelle a/d IJssel idem dito, staan er wel maar de ene keer wel in Flitsmeister en dan weer niet. De ene keer wel waarshuwing de a dere keer. Maar ik ga dit ook ns voorleggen bij BMobile, ben werkzaam voor ATEam VMaaS: Verkeersmanagement as a service. (@flitsmeister, misschien inmiddels bij jullie ook bekend) vooralsnog doen wij enkel de wegen voor de Provincie Noord-Holland. Meldingen die ik ervan krijg in FlowControle komen van Flitsmeister/BeMobilr