Hallo,
Sinds enkele weken heb ik volgend probleem. Ervoor nooit last van gehad.
Ik gebruik de beta app op een samsung S22plus. Toestel verbonden met auto voor android auto, daar gebruik ik de app wel niet als navigatie. Ik gebruik eigenlijk alleen de app voor waarschuwingen.
Als er een flitser, werkzaamheden, etc. waarschuwing gegeven wordt, krijg ik de ene keer enkel de waarschuwingstoon te horen, de spraakwaarschuwing volgt niet. Of de waarschuwingstoon is te horen en de spraakwaarschuwing begint af de spelen maar stopt in begin/midden van tekst, of de waarschuwingstoon en spraakwaarschuwing speelt netjes volledig af.
Met andere woorden, de waarschuwingstoon is altijd te horen, alleen de spraakwaarschuwing is ene keer wel de horen, ene keer niet of een andere keer is deze onderbroken,
Ik heb al allerlei dingen geprobeerd. Systeemvolume staat op 100%, geluidskanaal is automatisch, bluetooth is A2DP, de gesproken waarschuwingen staan natuurlijk aan, tekst naar spraak is spraakservices van Google, ik heb al spraakservice van samsung uitgeprobeerd en dan heb ik dezelfde problemen.
Op de telefoon is tijdens gebruik geen andere app open (behalve dat AndroidAuto op achtergrond draait) en telefoon is vergrendeld. Ontgrendeld met de app op voorgrond ook al geprobeerd maar blijft het zelfde.
Zou iemand weten wat er aan de hand kan zijn?
Met vriendelijke groeten,
Pieter