Hoi
Wat ik mis, niet alleen bij jullie app, is een optie voor parkeren met een invalide parkeerkaart. Op/langs de openbare weg mogen die veelal gratis parkeren buiten de invalide parkeerplaatsen.
In een parkeergarage, of anders gezegd, achter een slagboom is het wel altijd betalen ondanks de invalide parkeerkaart.
Geef de optie om het binnen een parkeerzone aan of uit te zetten zodat je met de kaart niet alsnog gaat betalen.
Een tweede puntje.
Ik rij ook in de dienstauto, geel met blauwe feestverlichting, vaak met FM ingeschakeld. We zijn niet overal gevrijwaard van boetes.
Door de werkzaamheden kom ik bij heel veel ziekenhuizen in het land en staan we ook vaak op betaalde parkeerplaatsen. Nu hoeven wij dat niet te betalen, maar als FM mij daar wel signaleert loop ik de kans dat ik wel ga betalen.
ParkMobile heeft daar een praktische oplossing voor. Je locaties selecteren/aangeven waarbij de app niet mag reageren cq gaan werken.
Dit is ook handig voor mensen die voor hun werk bijvoorbeeld een parkeerpas hebben voor een dergelijke locatie. Gaan ze ook niet onnodig betalen want de app ziet geografisch dat je op de bewuste parkeerplaats bent.
Mogelijk voor beide een idee om aan te werken.
Succes er mee.
Verder al jaren een zeer tevreden bèta tester en Pro gebruiker.
Ps
Het is leuk voor de statistieken om voor de topsnelheid en acceleratie de app in een vliegtuig aan te zetten. Dan haal je 'wereld' tijden. 😀