Ik heb PRO geactiveerd voor de 7 dagen op proef. Omdat ik in de Apple Store niets over gezinsdeling lees, stelde ik de vraag of, net als bij een groot aantal andere apps, de mogelijkheid van gezinsdeling wordt geboden, dus dat mijn partner ook van ons betaald abonnement gebruik kan maken.
In reactie werd me gemeld dat je betaalt per account, en dat er geen mogelijkheid is tot het delen onder verschillende abonnementen. Uiteraard vind ik het jammer dat gezinsdeling niet mogelijk is.
Ik kreeg de suggestie om mijn partner gebruik te laten maken van (de inloggegevens) va hetzelfde account.
Naast het feit dat het niet handig is, dat mijn partner dan van dezelfde instellingen gebruik moet maken, roept het bij mij wel een paar vragen op. Zoals: wat gebeurt er dan als we beiden op hetzelfde moment onderweg zijn, of parkeren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Aan de ontwikkelaars van Flitsmeister: Is het, gelet op de stevige concurrentie van de gratis beschikbare routeplanners, niet te overwegen om toch de mogelijkheid van gezinsdeling te gaan bieden?
Alvast dank weer voor de reacties.