Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

• CarPlay dashboard ondersteuning toegevoegd
    • Dit betekent dat je nu op de widget-weergave links van het apps-overzicht op CarPlay onze app kunt gebruiken. Navigate, de Route-informatiebalk (voor PRO gebruikers) en een lichte vorm van signaleren wordt ondersteund op dit scherm
    • Je kunt in één tik een route naar werk/thuis starten vanaf het dashboard
    • Hiermee is ook een situatie opgelost waarbij het Flitsmeister icoon aan de linkerkant verdween als je naar een andere app switchte

Bugfixes en verbeteringen:

• We ondersteunen nu alleen nog de talen: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Vlaams. De gebruikers die een andere taal geselecteerd hadden krijgen een bericht om een voor hen leesbare taal in te stellen van deze vijf
  • Recruiter prestatie wordt nu verborgen als je deze nog niet gehaald had, omdat het invite systeem niet meer actief is binnen de app

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet.

App loopt nog steeds vast. Bij starten verdwijnt de routesuggestie niet; het tijdbalkje eronder loopt vast. Omschakelen naar focusmodus zorgt voor app freeze.
    App daarna wegswipen zorgt voor de melding dat de app onverwachts is gesloten.

• Sander heeft hierop gereageerd

Helaas knalt de app er bij mij na deze update er steeds uit. Zowel op de iPhone als op CarPlay

Sander
        mij start een route, en CarPlay (via kabelconnectie) laat alles keurig zien.
        als ik ga daartegen ga tanken, of even de auto uit zet ()contact) en daardoor dus mijn CarPlay verbinding weg is,
        mij weer in de auto stap en mijn route vervolg,
        is mijn route weg.
        dan moet ik elke keer uit mijn "“recente bestemmingen" mijn route weer laden.
        Ook op mijn mobiel direct is de route dan niet nog actief.

Andrei Dat klinkt niet goed. Kun je het volgende aangeven?

• Welke telefoon & iOS versie gebruik je?
          • Kun je ons een diagnosebestand sturen? Dan kunnen we onderwater eventueel zien wat er vast hangt. Hoe je dat doet kun je hier vinden
          • Zou je je telefoon eens opnieuw willen opstarten, om te zien of dit het probleem verhelpt?
          • Je zou ook nog kunnen proberen om de app opnieuw te installeren, al zouden we wel liever eerst een diagnosebestand zien zodat we de oorzaak kunnen proberen te vinden
          • Andrei heeft hierop gereageerd

WDH Bedankt voor het aangeven. We zien in onze crash analyse tool op afstand geen nieuwe crashes, maar wellicht is het een iOS crash. Kun je eens kijken in de telefoon instellingen --> Privacy en beveiliging --> Analyse en verbeteringen --> Analysegegevens, of hier Flitsmeister bij staat? Zo ja, kun je deze opsturen naar iphonebeta @ flitsmeister . nl?

PaulZwolle Bedankt voor het melden Paul. Dat klinkt als een situatie waarbij de app onverwacht afsluit. Zie je op je telefoon op de notificatie "Flitsmeister is onverwacht gestopt"?

Kun je eens kijken in de telefoon instellingen --> Privacy en beveiliging --> Analyse en verbeteringen --> Analysegegevens, of hier Flitsmeister bij staat? Zo ja, kun je deze opsturen naar iphonebeta @ flitsmeister . nl?

Sander

rapport is verstuurd!

Ik heb een iPhone 13 Pro Max met iOS 16.4.1(a).
              Herstart van de iPhone werkte niet.
              De app opnieuw installeren lijkt voorlopig te werken.

Ik was gewend om op de telefoon Flitsmeister op mijn scherm te hebben en via CarPlay via Waze te navigeren. Als ik dat doe na de update van gister, crasht Flitsmeister. Ook bij wisselen van scherm op CarPlay stopt Flitsmeister op de telefoon er spontaan mee.

Build 23058

• Crash opgelost die nu voor kon komen wanneer je een route actief had en met CarPlay verbond. Bedankt voor de feedback!

WDH
                  PaulZwolle
                  Martin

Dank voor jullie feedback. We hebben een veelvoorkomende nieuwe CarPlay crash in deze versie opgelost met build 23058. Zouden jullie kunnen aangeven of het verholpen is?

• Martin heeft hierop gereageerd

Hoi!
                    Als je het dashboard of een andere app hebt openstaan op carplay en een melding ontvangt van bijv. slecht wegdek, en deze via de FM ONE of TWO beoordeeld en bijv. een paar minuten later naar de flitsmeister app op carplay gaat dan geeft deze nog steeds de bedankt melding voor het beoordelen weer. Het is net of deze bedankt melding pas gaat lopen als je FM open hebt staan op carplay, en niet op de achtergrond.
                    (Hoop dat het een beetje duidelijk is, zo niet dan licht ik het graag nog extra toe)

Text wordt door de titel getoond. Na een paar seconden staat het weer goed, maar weer en een paar seconden later staat het weer door elkaar..

Sander

Aangegeven snelheid is verschillend tussen app en FM2. Dit verschilt steeds 1 a 2 km.
                        app reageert bij versnelling of vertraging sneller dan FM2

App crasht niet meer. Automatisch starten werkt vooralsnog niet. HFP werkt matig, meldingen zorgen voor een korte oproep maar de melding zelf hoor je niet tenzij het een vocale melding is.

Ik gebruik nu de widget op CarPlay en het volgende valt me op. Na starten krijg ik op een gegeven moment als eerste de melding “Let op: rijstrook afgesloten”. Dit negeer ik, want het vereist geen input. Een paar minuten later krijg ik de melding “Let op: stilstaand voertuig”. Daarop wil ik graag “Ja/Nee” klikken. Als ik dan op de widget druk (om de app te openen) staat daar nog de melding van de gesloten rijstrook (en niet het stilstaande voertuig). Sluit ik de melding van de rijstrook, komt ook niet de volgende melding van het stilstaande voertuig.

Het lijkt erop dat er meldingen te lang worden vastgehouden (op de achtergrond), waardoor nieuwe niet kunnen worden geopend.

Hebben hier meer last van?

Jaspils Ja hier heb ik ook last van. Ook buiten de widget weergave gebeurt dit wanneer twee meldingen kort op elkaar staan.

5 dagen later

Sander
                            excuus late reactie.
                            ja flitsmeister stond erbij.
                            heb gegevens doorgestuurd
                            wellicht hebben jullie er iets aan
                            gr

paul