Twan
1x vastgelopen: zwart scherm, echt knettervast. App gedwongen stoppen, zelfs dat duurde nog even. Als dit 1x na updaten van een draaiende versie komt: is het dan iets om in de update de eerste keer een 'koudstart' in te bouwen?
Als de app geupdate wordt dan wordt deze in principe al helemaal gesloten, dus dan zou de eerstvolgende start een coldstart zijn. Als dit na de volgende update weer gebeurd; zou je dan even een diagnosebestand kunnen sturen? Mogelijk kunnen we dan uitlezen waarom 'ie vastliep.
Enkele keren FM opstarten, blijft de kaart blauw in landscape. Afsluiten/opstarten en opnieuw bestemming kiezen.
Dit gaat mogelijk al beter in v10.38, kan je daar misschien op letten straks?
Meerdere stoplicht rondjes tellen niet meer af: over meerdere dagen zijn volle cirkel, dan gebeurd er niks, en plotseling worden ze groen.
Ik zal even navragen of hier iets in is veranderd. Dit zijn lichten die het eerst wel deden?
Stabiliteit na updates ...
Bedoel je hier hetzelfde als bij 1?
Ik krijg geen geluid als ik meerdere BT apparaten heb verbonden ...
Hmm in principe hebben we al lange tijd niks veranderd aan onze audio, maar volgens mij heb ik dit wel eens vaker gehoord. Ik maak er een ticket van aan om nog eens te bekijken. Zijn dit dan 'gewone' bluetooth apparaten (carkit, speaker) of low-powered bluetooth apparaten (zoals FM ONE/TWO, bluetooth oortjes)?
Navigatie stuurt weer vreemde routes ...
Hmm, is dit een constant probleem? Zou je dan misschien wat voorbeelden kunnen sturen? Dan paas ik die door naar het navigatie team
Kan ik ergens het geluidje uitzetten dat je krijgt na het doen van een melding
Dit is momenteel niet mogelijk, ik zal nog even overleggen hierover
(GPS??) en max. snelheid wisselt ...
Dit is een lastige voor ons momenteel, we 'snappen' nog niet aan de weg in de app zelf. Als je te dicht op een snelweg rijdt dan denkt de app gewoon dat je daar rijdt. In onze backend gebeurt dat wel, dus daarom kreeg je in ieder geval geen spookrijder melding