Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl
  • Brandstofprijzen staat live! Met Flitsmeister PRO kan je nu de actuele brandstofprijzen checken en er naartoe navigeren.
  • Belangrijke parkeerbug is gefixt, het kon voorkomen dat je nog parkeer-reminders ontving terwijl je parkeersessie al was gestopt.
  • Als je op CarPlay rijdt en door een tunnel-navigeert dan passen we automatisch dark-mode toe.
  • OSM Map attribution toegevoegd.

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Dit is al een bekende issue, maar ik was benieuwd of jullie al wat hadden gehoord van Apple over de incorrecte dynamische snelheid? Dan bedoel ik de 6-19 snelheid, want die geeft nu nog steeds met Apple Beta de onjuiste snelheid overdag aan.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.
      • Mier vindt dit leuk.

Als ik brandstof prijzen aantik loop fn vast. Ik zie alleen kaart met daarop lokatieaanduiding

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Hoi tegelsoep,

Helaas hebben we nog niets van Apple gehoord. We zijn bezig met een work-around zodat de beta beter bruikbaar wordt. Hopelijk zal dit in de komende dagen volgen.

Hoi Zeewolde,

Kan je dit probleem reproduceren? Heb je een locatie van waar de kaart zich bevind? Dan kunnen we kijken of het hier kunnen reproduceren.

Ik heb hetzelfde. A12 bv ter hoogte van 137,5 Li.

Er is een nieuwe beta uit 10.37 (23960).

Dit zijn de verbeteringen voor Brandstofprijzen die we hebben gemaakt:

• Als je nu een route naar een tankstation start dan wordt je automatisch naar de kaart tab gestuurd.
              • De kaart interactie is een stuk soepeler en het laden van tankstations gaat sneller.
              • In het menu is de naam aangepast van Tanken naar Brandstofprijzen.

Voor iOS 17 hebben we de max-snelheidsbug gefixt.

• Jamin heeft hierop gereageerd.
              • xLars vindt dit leuk.
                Kaspar heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - Version 10.37 (23960) .

Hallo ik merk het volgende: zodra FM een melding geef en een popup doet met daarbij geluid dan is daarna mijn muziek ( die ik via de normale audio afspeelt) weg, en ik kan ook niet meer naar HOME menu. Enigste werkt dus de kabel uit de telefoon en er weer in. Is dit bekent ?

Kaspar
                    ik mag nog een functie voor het selecteren van merk tankstations… bijvoorbeeld: bedrijfswagens mogen meestal naar een 1 bepaald merk gaan zoals Total.

Klopt het dat de automatische dark-mode alleen wordt toegevoegd op de kaart als je gebruik maakt van CarPlay? En niet tegelijk op je telefoon zelf? Ik heb vaak beide aan staan en dan de telefoon op de Voor jou tab, maar die gaat in een tunnel niet mee naar dark-mode.
                    Wellicht een idee om naar te kijken.

Hallo, op Apple CarPlay kan ik bij het starten van een nieuwe route niet kiezen voor afspraken die in mijn agenda staan. Als ik de route op de telefoon zelf start, kan dit wel. Is dit al bekend??

• Alex vindt dit leuk.

Goedkoopste tankstation wellicht een apart (lichtblauw) kleurtje geven zodat deze opvalt?

ik heb nu al een tijdje het volgende probleem:

Flitsmeister geeft een blauw scherm bij het opstarten op CarPlay. Soms werkt het, soms helemaal niet.

Dit is ongeacht of er een goeie GPS verbinding is of niet. Foto was genomen in een parkeergarage dus geen GPS. Apple Maps en Google Maps laden wel altijd goed. Daarnaast zorgt FM voor een flinke CPU usage in combinatie met wireless CarPlay.

Probleem aanwezig op zowel iOS 16 als iOS 17.

Bij navigatie verdwijnen de benzine prijzen. En via CarPlay kan ik geen gebruik maken van de prijzen aan de pomp

Exorth check! Heb ik ook last van. Soms moet ik dan eerst fm opstarten op mobiel voordat CarPlay hem weer pakt