Aangezien ik zelf geen nieuwe topic kan starten, hier een vraag/verzoek: sinds enkele beta's geleden is het mogelijk om de standaard stem te veranderen naar de verbeterde versie van Xavier. Ik gebruik zelf het liefst nog steeds de soundpack van Olav Mol omdat de standaardstem vaak toch dingen nog vreemd uitspreekt in mijn optiek. Nou mis ik vaak wel bepaalde informatie doordat Olav alleen waarschuwt met algemene teksten zoals: let op vertraging. Daarbij mis ik hoe lang de vertraging duurt en ben ik aangewezen om op m’n telefoon te kijken om te zien hoe lang dat het gaat duren. Dat is niet altijd mogelijk, zeker niet op de motor, tenzij m’n telefoon in de houder zit. Is het mogelijk om een optie te hebben waarbij enkele waarschuwingen toch met de stem van Xavier worden uitgesproken? Het gaat mij hier dan voornamelijk om de file waarschuwingen, maar bijvoorbeeld rijstrook afgesloten ( over 775 meter ) en let op: flitser ( bij 23.2 ) zijn ook waarschuwingen waarbij het fijn zou zijn als je de optie hebt om dat te laten omroepen door Xavier in plaats van je soundpack. Ik weet dat Olav bijvoorbeeld geen sound heeft voor een spoorwegovergang, dus in dat geval hoor je Xavier bijvoorbeeld ook.
Ik ben benieuwd naar het antwoord. Groetjes!