B_darthnick Als je FM in splitscreen zet; staat FM dan aan de linker of rechterkant van het scherm? (gekke vraag misschien, maar we ondersteunen het nog niet goed als deze rechts komt te staan). Wat betreft de nachtmodus; deze is in afhankelijk van wat je auto doorgeeft en zou in principe wel automatisch moeten wisselen (dit is ook een eis vanuit Google en de app wordt afgekeurd als dit niet goed werkt).
Twan De lokale weg-informatie op wegen met hectometerpalen was niet goed bijgewerkt in de app. In een aankomende update gaat dit weer gebeuren en ik verwacht dat laat-updatende snelheden dan weer gefixt zijn. Flitspalen komen via een andere bron, vandaar dat de snelheid bij deze dan wel klopte. Buiten NL/BE kan ik trouwens ook niet garanderen dat alle informatie 100% klopt.
Dat het bestemming vakje verdween is wel vreemd, maar in principe hebben wij hier geen invloed op. Voelt als een bug in Android Auto. Ik zal onze contact bij Google wel eens vragen.
RuudvdH1707 Stephan88 We hebben ondertussen 11.0.1 in de store gezet waarin een aantal android auto bugs opgelost zijn. Als je geen beta tester bent krijg je deze waarschijnlijk vandaag eind v/d dag of anders morgen binnen.
MrDriveway We onderzoeken momenteel een fout bij het beoordelen waardoor de vraag verdwijnt en hopen dit in een aankomende update op te lossen.