Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

App freezes met regelmaat bij start route, of anders wel na stop route.

iphone11
ios 17.0.3

Geen alternatieve routes te zien

Als motorrijder met telefoonhouder moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat de mogelijkheid tot landscape lijst compleet wegvalt met deze update, samen met de maximumsnelheid groot weergeven in plaats van zo'n groene smiley die niet relevant is hahaha! Zou er een mogelijkheid zijn om dit wel als optie te intergreren? Maakt het rijden namelijk een stuk fijner en minder druk dan met zo'n kaart de hele tijd in beeld (dus om in ieder geval de optie te hebben om een lijst weer te geven in portrait mode, preferably met de maximumsnelheid in het groot). Ben benieuwd of meer gebruikers/motorrijders zich hierbij aansluiten.

Een fijne, vernieuwende update. Voelt portrait goed aan. Op de motor heb ik de telefoon landscape en dan komt verplicht de kaart naar voren. Ik moet daar nog wel even aan wennen. Mis de focus mode een beetje merk ik. Vandaag door het weer even niet op de motor, maar morgen even uitvinden wat ik er van vind.

KG-FM Was m’n eigen verhaal aan het intoetsen en zag later pas jouw reactie. Ben het helemaal met je eens!

Laat ik beginnen met dat het er ontzettend mooi uit ziet.

echter onder het rijden, waar je weinig tijd hebt on goed op het scherm te kijken, zit er wel erg veel informatie op het scherm verwerkt waardoor de letters erg klein worden.

Als FM gebruiker van het allereerste uur (dus mijn ogen worden langzaam wat minder) is het lastig im snel de belangrijke informatie te zien.

ik zou eerder voor groter lettertype gaan (voor bv wegnummer/hectometer paal, afstand tot flitser etc. ) ipv emoticons, eigen snelheid etc want die zie ik in mijn eigen dashboard ook staan.

Ik heb er wel vertrouwen in dat ook deze versie wel weer zal wennen maar mijn tip voor de toekomst: graag meer focus op de hoofdzaken en minder op de bijzaken

Wouter5 focus weer gevonden! Op de actuele snelheid tikken en dan is de focus weer terug!

RaymondV had ik ook, kon de app niet openen. Via appbibliotheek app opgezocht, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en werkt weer als een zo… eh windje 😉

Deels een mooie update. Ik zie oa wel graag dat we de smiley kunnen veranderen naar bijv de Max snelheid en zo. Ook ben ik niet zo en fan van hoe de kaart draait, niet altijd recht van achteren maar onder een hoek soms, komt volgens mij omdat jullie Apple maps gebruiken want die doet dat ook.

• Alex vindt dit leuk.

De vormgeving van de app ziet er zeer goed uit, is zeer overzichtelijk. Nog niet volledig kunnen testen op CarPlay maar dat komt wel nog.
                Bij het bekijken van de flitsers in België blijft de lijst gewoon zwart. Dus de flitsers niet te bekijken. Zelfde probleem bij de files trouwens. Nog een punt maar ik weet niet of het te maken heeft met de nieuwe versie: ik passeerde een mobiele flitser en gaf dit keurig aan in de app. Een uur nadien bij het terug passeren van deze mobiele flitser ((flitser voor beide kanten van de weg) terug keurig aangegeven in de app. Zowel in de heen als terugrit blijkt dat mijn melding niet werd opgenomen. Ik ben er zeker van als er een mede Flitsmeister gebruiker passeerde in deze zone 30 straat dat ie grandioos was geflits.
                is dit eigen aan de nieuwe versie? Of heeft dit een andere oorzaak?

Ik merk dat hij bij het opstarten steeds vast loopt maar als je in beweging bent en je start hem dan op dan doet hij het wel goed

Vind de update echt behoorlijk vernieuwend en de manier waarop dingen worden gepresenteerd is wennen, maar blijkt niet hinderlijk in tegenstelling tot wat mijn gedachte eerst wel was.

2 dingen die ik echt enorm mis:

• de snelheid in plaats van die groene smiley
                    • landscape modus

Ik ben nog niet overtuigd van de update. Sterker nog, ik ben weer teruggegaan naar de oude versie omdat deze versie voor mij simpelweg niet werkt.
                    Dingen die ik mis in de nieuwe versie:

• Een landscapemodus waarbij je niet wordt geforceerd om de map te bekijken
                    • Überhaupt een landscapemodus bij gebruik van CarPlay
                    • Een overzicht van incidenten naast files en flitsers
                    • De maximumsnelheid in plaats van groene smiley wanneer er geen meldingen zijn

Ik mis de grote snelheidsmeter! De kleine zit precies achter mn stuur verscholen :-(
                    PS. Komt er ook een integratie met de Dynamic Island? Die mis ik!
                    PS.. De app stopt vaak onverwacht!

Lettertype grootte komt niet overeen

iphone 15pro iOS 17.03

Allereerst, mooie update!
                        Bij mij nog geen vast lopers gehad (iPhone 13 PRO max) alle updates gehad.

**Ik mis de grote snelheid ipv de groene Gerrit!!! breng deze terug please 😀 **

verder blijven de stoplicht iconen heeeel vaak hangen als ik allang geen stoplichten meer gezien heb. Iconen blijven dus zichtbaar.

keep up the good work 😁

Kaspar
                        dramatisch
                        draaien in de juiste richting is dramatisch traag. Kan zo echt niet. Ik ben vandaag meerdere keren in de verkeerde richting weggereden. Onbruikbaar in drukke stad.