Hoe kan ik zelf een discussie starten? Heb een issue 🙁
Hi, ik heb in december een FM ONE voor mijn vader gekocht en een FM TWO voor mijzelf omdat ik soms vergeet zelf de app aan te zetten als ik ga rijden. Met deze devices (zoals geadverteerd) hebben mijn vader en ik veel minder risico op boetes.
Echter, ze werken allebei niet consistent!
Via automation gaat de FM app nu sowieso aan, dan connect 'ie, en tijdens het rijden raakt ie de verbinding spontaan kwijt en daarna connect 'ie niet vanzelf meer. Ik zie dat op mijn TWO heel duidelijk aangezien tijdens het rijden het snelheidsbord verdwijnt en er een groene smiley staat. Ik moet op CarPlay de app dan handmatig openen (ook de app is dus niet aan op dat moment) om FM aan te zetten en de TWO weer te activeren.
Bij de ONE is hetzelfde verhaal, gaat gewoon tijdens rijden uit. Mijn vader inmiddels al een boete te pakken van 80 euro.
Ik heb voor de test de batterij van de FM TWO leeg laten lopen. Nu force start de app via CarPlay automatisch als normaal en raakt helemaal de verbinding niet kwijt gedurende de rit. Dat maakt de FM TWO feitelijk nutteloos als het ding niet verbonden blijft.
Tips? Anders ga ik onder garantie gewoon geld terug verzoeken.