iPhone 12.2 (26269)
Ik heb ineens de meeste vreemde aankomst tijden en aantal uur onderweg?
als in 04:03477.132 achter elkaar geplakt, links onderin het carplay scherm
Verlies ook vaak genoeg nog steeds de GPS.
Flitsmeister two raakt steeds zijn verbinding kwijt en start niet automatisch op, zonet een rit richting Duitsland uit Noord-Holland gehad, met 10 minuten stopte Flitsmeister two er mee en stond er alleen een smiley in beeld. Gaf geen meldingen meer, nu tijdens korte ritten geeft hij heel af en toe nog een signaal , net opgeladen en aan en uit gezet probleem blijft bij alle 2 de two's.
- Bijgewerkt
De reis is wel erg lang geworden, zie foto
Als app op de achtergrond draait dan sluit hij vanzelf af. ((Flitsmeister is onverwachts gestopt ) En geeft vaak aan dat hij geen internet verbinding heeft.
- Bijgewerkt
Hoi Roomssss96, Andor, zit je al op de laatste TestFlight versie? In 26269
zou dit opgelost moeten zijn.
Kaspar ik heb een oudere ios (16.2.1) maar puur omdat alleen de FM app ergens de resolutie niet gied heeft ingesteld ga ik mijn telefoon niet updaten. Zeker omdat alle andere apps het gewoon doen. Eerdere betaversies waren geen probleem. Ik zal het dt weekend eens met de gewone app proberen. Maar hopelijk pakken jullie dit op.
Bij zoeken op Carplay crasht de app volledig bij mij.
ashrayvano Dat komt omdat het een waardeloze App is. Er zijn betere alternatieven.
Tijdens het rijden op de A16 richting Rotterdam krijg ik een flits melding van Leeds in de UK?
Het is echt rampzalig navigeren met Flitsmeister tegenwoordig. Het leek beter te gaan maar zowel in de Public als Beta is het niet meer te doen. Google Maps heeft fijn en echt duidelijk systeem met navigeren. Instructies zijn duidelijk, en bij afslagen toont die de instructies van bovenaf wat het overzichtelijker maakt. Helaas is qua flitsers etc Google Maps weer niet handig. Apple Maps is visueel mooier en heeft duidelijke instructies maar mist weer de flitsers functies etc. Waze is het meest betrouwbare van allen qua kaart informatie en ook met flitsers bijna perfect.
Als Flitsmeister nou eens volle focus hierop legt en eens spiekt bij de buren hoe hun het aanpakken.. dan zullen mensen ook eerder bereid zijn om ervoor te betalen.
Voor nu is de navigatie gewoon erg slordig en gaat het te vaak fout. Ik zit dagelijks op de weg en Flitsmeister is gewoon onbruikbaar hiervoor momenteel. Erg jammer.
0 minuten reistijd, terwijl ik hoop kilometers nog moet
Donovan Ook met de laatste beta update start FM niet altijd automatisch op i.c.m. FM One.
En ik denk dat het probleem te maken heeft met een niet automatisch opgeslagen ritregistratie.
Bijna elke keer als FM niet gestart is en ik de app open, zie ik dat de laatste gereden rit nog opgeslagen moet worden.
Open je de app en sla je dit op, start FM dan door.
In een rit van misschien een paar kilometer (circa 12) heb ik ongeveer om de twee kilometer de melding dat het internet is weggevallen en kort daarna weer dat het terug is gekomen. Het blijft constant en is tot het vervelende aan toe. Mijn Flitsmeister ONE is namelijk ook constant opnieuw aan het verbinden, had dit eerlijk gezegd niet bij de huidige Flitsmeister normale versie maar alleen bij de BETA versie van jullie.
Hoi! Gisteren 18 juni om 14.10 wou ik de app weer vanaf de achtergrond opstarten. De app was uitgeschakeld ivm niet meer rijden. Toen ik de app weer via de achtergrond wou opstarten, crashte de app. Er waren geen bijzonderheden, had ook gewoon 5G.
Vandaag 19 juni startte ik de app weer op door op de 'inactiviteit' melding (vanaf always on display)te klikken. Toen zei de app dat ik geen internet had, maar daarna laadde de gegevens in, maar bleef die melding deels staan. Zie screenshots:
Ik hoor het wel als jullie meer nodig hebben.
Krijg dus elke keer bij carplay bij opstarten de melding rechter rijstrook afgesloten.. ik sta thuis op de oprit