Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Er moet wat fout gaan met de ritregistratie.. Is zowel de heenweg als de terugweg fout gegaan.

MichaelPouw Dit probleem horen we vaker. Zowel met podcasts als muziek en radio. Telkens in verschillende combinaties van wat het wel en niet doet. Iedere autoradio lijkt dus weer iets anders te doen. We zijn het aan het onderzoeken, maar het blijkt lastiger te zijn dan gehoopt.

Bedankt in ieder geval voor je info. Als ik je bericht goed begrijp ben je via bluetooth verbonden met de auto toch?

Hallo, ik dacht dat de trajectcontrole op de A58 tussen Roosendaal en Bergen op Zoom weg was. Nu zie ik hem sinds vandaag er ineens weer staan in de app klopt dit?

Frans_FM

Frans_FM
        als ik spotify aan heb en schakel FM in dat gaat mijn geluid helemaal naar 0. En moet ik handmatig weer het volume voluit zetten

Dit lijkt wel een foutiefs in FM?
          eerste 90 km/u 2e 100.
          Trajectcontrole A58 Bulkenaar tot Vijfhoek

Frans_FM
            Goedemorgen Frans, Ja klopt de telefoon is gewoon via Carplay met de auto verbonden (Draadloos). Audio instellingen/kanaal staat op automatisch.

Weet niet of het handig is om te weten, maar ik rij een Peugeot 308 SW uit 2022 (Laatste model).

Frans_FM

Ik heb twee apparaten ingelogd inderdaad en maak gebruik van de Flitsmeister ONE.

Dennis_FM heeft de discussie gesloten .
                  Dennis_FM heeft deze discussie losgemaakt .