Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Beste testers,

Er staat weer een nieuwe beta voor jullie klaar. We hebben de nummer 1 crash opgelost in de app. Verder hebben we verschillende optimalisaties toegevoegd en enkele bug fixes gemaakt. Zoals:

• Bug opgelost waarbij de laatste navigatie-instructie blijft hangen bij aankomst.
  • Bug opgelost waarbij “Naar huis” en “Naar werk” vanuit een long-press op het app icon niet altijd werkte.
  • Kleine kleuren fix voor een EU kenteken in dark mode.

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Succes met testen!

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Rit historie valt uit tijdens langere ritten ((waarschijnlijk door automatische wissel van netwerk)

e-Tol systeem wordt inactief bij betalen via de telefoonrekening (KPN), en krijg een error wanneer ik mijn kenteken opnieuw wil activeren.

Kaspar bug zit er nog steeds. Kaart blijft steeds hangen. Geeft niet live door

• Tol is elke keer inactief na het (automatisch) opstarten van de app.
            • Soms wordt er geen instructie uitgesproken bij een melding of twee meldingen dicht achter elkaar.
            • Visual animatie van trajectcontrole, in de lijst weergave, wordt soms meerdere keren achter elkaar weergegeven
            • Volgens mij krijg ik nog steeds meldingen van flitsers/palen aan de andere kant van de weg. (Weet ik niet zeker, niet heel erg op gelet)
            • Geluid van meldingen weer niet kwalitatief in CarPlay in tegenstelling tot BT. Dit was een paar beta's geleden per ongeluk wel zo, en mis het weer enorm!
            • Nieuwe rithistorie overzicht ziet er aantrekkelijk uit! Ik mis wel een zoekfunctie of custom tags
              ? Optie om olav dat vlaggengedoe niet meer te laten zeggen?😅

Kaspar

Tot op heden werken de trajectcontroles meldingen nog steeds niet. Krijgen we daar snel nog een update van?

App start wel op met fm2, smiley op fm2 ook, maar op achtergrond doet t niks. Pas als ik app zelf open zegt ie: geen gps, direct daarna wel en geeft ie ook weer de snelheid onder de smiley. Was ook in vorige versie

5 dagen later

Vraag:

Ik kreeg de melding dat mijn Pro (zat bij mijn FM 2) is afgelopen. Ik wil dit wel verlengen maar bedacht me dat beta testers dit als tester krijgen, toch werd gemeld dat ik hiervoor moet betalen.

Kunnen jullie uitleggen of Pro onderdeel is van Beta tester of toch betaald?

Kaspar heeft de discussie gesloten .
                    Kaspar heeft deze discussie losgemaakt .