Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Sinds de laatste update ontvang ik in CarPlay geen berichtenbalkjes meer op het scherm. De melding komen alleen nog via audio maar worden niet meer visueel weergeven op het scherm.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Dat de berichtenverkeer niet meer in het scherm komt heb ik ook.

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Als ik de meldingen uit zet van verkeerscamera, blijf ik toch de gesproken melding ontvangen. Ik wil ze wel op het kaartje zien, maar geen gesproken meldingen over krijgen

Hoi Brent0304,

We zijn bezig met het stylen van de kaart. Hopelijk vind je de nieuwe update mooier! Deze kan je in een komende beta verwachten.

Beste ,

Gisteren werden de afstanden bij waarschuwingen niet goed weergegeven. Zie afbeeldingen.

-

-

Is het mogelijk om voor verkeerscamera’s (geen flitsers) een apart geluidssignaal in te stellen die je dan ook uit kan zetten?

Mijn Flitsmeister Two valt bij langere ritten (snelweg) regelmatig uit met de melding dat Flitsmeister heeft geconstateerd dat de auto niet meer rijdt. Na een paar seconden start hij vervolgens zelf weer opnieuw op.

Tijdens het navigeren in de app werden de aankomst tijd en minuten hoe lang de rit nog duren gaat niet weergegeven. Meer mensen opgevallen ?

Ik heb twee problemen, waarvan één een wat groter probleem.

Probleem 1 trajectcontrole:
                  Als ik de trajectcontrole in rijd A4 Leimuiden-Schiphol dan krijg ik correct de melding op mijn mobiel en CarPlay te zien. Ik krijg dan ook op mijn mobiel de trajectcontrole zelf te zien met gemiddelde tijd etc. Maar na een paar seconden verdwijnt dit scherm en zie ik dus niet meer in flitsmeister dat ik in een trajectcontrole zit.

Probleem 2 overzichtelijkheid:
                  Door de grote hoeveel verkeerscamera’s krijgen we nu relatief vaak een melding in flitsmeister. Het schermpje waarin je kan aangeven of de verkeerscamera er nog steeds staat, gaat dan over de eerste rij van meldingen heen (bijvoorbeeld een flits melding). Gezien er ongelofelijk veel verkeerscamera meldingen zijn zie ik dus relatief vaak de eerste rij aan meldingen niet meer. Kan dit worden opgelost door of de melding of de camera/flitser er nog staat kleiner te maken of de meldingen als het ware naar beneden te pushen?

Het schermpje waarin je kan aangeven of de camera er nog steeds staat kan dan de meldingen als het ware naar beneden duwen.

Ik heb een probleem de laatste tijd. Op de n331 van Vollenhove naar Hasselt heb ik midden in Zwartsluis wegwerkzaamheden en een wegafsluiting volgens Flitsmeister. Waardoor ik om moet rijden. Maar er is echt helemaal niets aan de hand daar. En in tegengestelde richting zijn er geen wegwerkzaamheden volgens FM.
                    Ik kan ook niet meer aangeven dat deze wegwerkzaamheden of afsluiting er niet is.

Bij deze bèta is CarPlay uitsluitend in donkere modus als ik fullscreen navigeer. Zet ik Flitsmeister op het thuisscherm aan, met de mediacontrole ernaast, dan houdt ie zich wel aan het thema. Ook als ik geforceerd een licht thema instel blijft Flitsmeister in donkere modus als ik de app fullscreen gebruik.

De navigatie laat je in Laan van Vlaanderen in Amsterdam doorrijden terwijl je tussen 7-10 & 16-19 niet mag inrijden. Helaas daardoor een boete gepakt. Google Maps doet dit wel goed.

Kaspar heeft de discussie gesloten .
                          Kaspar heeft deze discussie losgemaakt .