Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Weer een nieuwe release met een aantal verbeteringen en bug-fixes die getest mogen worden:

• Ons signalering-algoritme voor flitspalen hebben we flink verbeterd. Waar de app voorheen nog wel eens voor flitspalen op parallelwegen naast de snelweg kon signaleren, zou dit nu niet meer voor moet komen
  • We ondersteunen vanaf nu kentekens uit Europese landen naast BE/NL voor de parkeer-functie in de app! Dus mocht je bijvoorbeeld een Duits kenteken hebben, kun je die nu gebruiken om met Flitsmeister in Nederland/België te parkeren
  • Advertentie pinnetjes op de kaart zouden nu tijdens het rijden verborgen moeten worden en zorgen voor minder afleiding
  • Visuele bug opgelost waarbij er lege ruimte boven de navigatie-instructie kon komen op de kaart-tab
  • Profielwijzigingen gaven geen foutmeldingen meer als er iets mis ging, fixed

Alvast bedankt voor het testen. Feedback over deze release kun je achterlaten hieronder. We lezen alles!

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Ik denk al een puntje te pakken te hebben.
      Er volgt geen melding dat na afsluiten van de App dat deze later handmatig weer gestart moet worden.

• LoranA heeft hierop gereageerd.

Paul_FM ik krijg gewoon netjes de pop-up dat ik weer handmatig moet starten.

Nog steeds niet, maar zal de iPhone eens rebooten.

Nee, ook na opnieuw opstarten telefoon en frisse start nieuwste testversie geen melding of pop-up. Geen signaal.

Is er al nagedacht over hoe op te lossen dat wanneer je een bestemming hebt opgegeven en je gebruikt Carplay, je steeds als je even een andere app op de voorgrond gebruikt, zoals bv spotify om ander muziekje te kiezen, je opnieuw deze bestemming moet ingeven via bv recente bestemmingen... FM onthoud dit blijkbaar niet dan
              gr. Marcel

Na een rit met FM navi te hebben gereden en daarna de App. afsluiten volgt de melding (App handmatig starten) wel weer.

App is gecrasht en geeft tijdens het navigeren aan om ergens te keren waar dit niet is toegestaan.

Slecht wegdek melding reeweg al 20 keer gemeld als niet juist, melding blijft erin staan. Waar kan je deze meldingen uitzetten ?

• Sander heeft hierop gereageerd.
                      4 dagen later

De signalering van verkeerslichten zijn erg fijn met een vertraging van een seconde vind ik dat heel netjes. Krijg alleen wel veel meldingen dat bepaalde bruggen open staan bij mij in de buurt terwijl ze toch echt dicht zijn en begaanbaar.

Hoi! Eerder deze week reed ik vanuit .de de grens over bij De Lutte (A30 Duitsland > A1 Nederland). Waar in Duitsland de A30 nog zonder maximumsnelheid is, geldt dat wanneer het A1 wordt natuurlijk niet meer. De weg werd goed gedetecteerd, maar naast de huidige snelheid bleef het ‘einde alle verboden’ bord weergegeven. Na een kilometer of 20 op de A1 heb ik FM afgesloten en opnieuw gestart, en whop - de juiste maximumsnelheid in beeld.
                        iPhone X met iOS 13.6 en FM9.25 (12946)

Regelmatig onderstaand beeld. FM start dan wel omdat ik mijn telefoon met carplay verbind, maar de kaart wordt niet geladen.
                        om dit te verhelpen moet ik eerst fysiek FM op mijn telefoon openen.

• Sander heeft hierop gereageerd.

MarcelloDiWeirdo Je kunt de slecht wegdek meldingen uitzetten in de instellingen van Flitsmeister (rechtsboven op het tandwiel icoon) --> Geavanceerde instellingen --> Incidenten --> Slecht wegdek.

Alternatief kun je ook individuele wegdek meldingen 'dempen' door ze op de kaart te openen of op de Verkeer tab, dan op het geluidsicoontje te drukken.

Rinse Vreemd! Dit probleem kunnen we niet snel reproduceren. Zou je ons een diagnosebestand willen sturen en ons daarover een bericht willen sturen op het forum? Hoe je een diagnosebestand verstuurt, kun je hier vinden.

Stefan1980 Zou je kunnen doorgeven welke specifieke bruggen dit zijn en welke datum&tijdstip ongeveer? Dan kunnen we deze issue bij die brugbeheerders aangeven!

Sander heeft de discussie gesloten .
                                  Sander heeft deze discussie losgemaakt .