Een paar Bèta versies terug kon ik de agenda van mijn MS Exchange server aan FM koppelen:
FM was al geïnstalleerd, toen exchange mail account geïnstalleerd. FM kon dat ook niet vinden. FM opnieuw geïnstalleerd, toen kon FM deze agenda wel vinden. (geweldig functie trouwens in navigatie, kun je zo je hele agenda 'langs/na rijden')
Inmiddels van een 'simpel' exchange mail adres naar office365 overgestapt, nu geeft FM deze agenda niet meer weer, zelfs niet na FM opnieuw installeren (vraagt dan toegang tot agenda's etc.). Volgens mij 'draait' mijn Microsoft op android agenda net als voorheen.
Ik heb even in de accounts zitten zoeken, en daar viel mij het volgend op:
De agenda van het account dat ik in FM wil vinden, is in android gemerkt als: 'outlook'
Van een ander adres die FM wel kan vinden (maar daar gebruik ik geen agenda van), is in android gemerkt als: 'Microsoft Exchange active sync'.
Zou FM deze 'office' (ookwel als 'outlook') gelabelde accounts moeten kunnen vinden, of moet ik nu voor FM speciaal een 'Exchange active sync' service maken voor dit office365 account? (ik hoop het eerste, anders moet ik nl. even verder vragen, omdat het een werk telefoon/account is)
(ik hoop dat het nog een beetje te volgen is.)