Frank-FM Dank voor de suggesties. Ik heb vrijwel geen andere applicaties draaien normaliter, alleen de normale standaard dingen (d.w.z.: gmail, whatsapp, als ik in de auto stap zelfs geen spotify), Ik heb FM ingesteld zodat'ie standaard start als'ie de BT van de auto ziet. De kaart gebruik ik nooit op de telefoon.
Anyway, het is inmiddels niet meer dan een kleine irritatie geworden, auto in, telefoon er aan, AA opstarten, rijden. En na 100 meter of zo komt FM vanzelf wel een keer in de lucht ๐. Ik ben er voorlopig erg blij mee, we hebben er met z'n allen lang op moeten wachten immers!
Qua teksten wil ik best helpen hoor:
"Ga rechtsaf op de rotonde", of, zoals we dat ook bij de tourritten van onze autoclub doen: "neem de 1ste afslag op de rotonde". Er is een beruchte rotonde in Leeuwarden die in de tiger-data 11 afslagen heeft, dus daar werkt "rechtsaf" niet zo goed ๐ .
In plaats van "... door gebruik te maken van de rechter rijstrook" klinkt "via de rechter rijstrook" al natuurlijker. Of gewoon "neem de afslag", dat voldoet ook. Hoe korter de teksten, hoe beter.
Als je meer suggesties wil, dan via mail of zo. Ik heb er wel wat ervaring mee...