In "algemeen" staat een topic over precies hetzelfde onderwerp, maar gezien ik iOS beta tester ben bij deze ook hier mijn feedback.
Hier ook een pro gebruiker met 25.000 kilometers op de app.. ik heb de zelfde ervaring. flits meldingen komen regelmatig naast of zelfs na de flitser. Wellicht is het een optie om de flitser 1 km of 1 minuut van de voren te melden? Nu moet je soms vol in de ankers bij het horen een Flitsmeister piep.
bij de brug-open krijg ik hem trouwens ook vaak na het wachten als de brug weer dicht is en als ik op de brug ben (ruim 5 minuten te laat dus).
Toen je de tijden van melden nog kon aanpassen stonden deze op maximaal, zelfs op maximaal zag ik de icoontjes staan maar kreeg ik de meldingen altijd (te)laat.
Dit is een enorme ergernis, vooral omdat je weet dat je gewoon geluk moet hebben met de pinpoint die de eerste melder doorgeeft.
Het ligt dus niet zozeer aan de techniek zelf maar meer aan de instelling van de waarschuwing. Sommige melders zitten er gewoon 300 meter naast omdat ze de app nog moeten openen: liefst hoor ik het al zodra ik een weg op draai.