Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Versie 9.21 staat vanaf vandaag klaar in de store om getest te worden. De releasenotes voor deze versie zijn:

• Wanneer je voor een flitspaal gewaarschuwd wordt, tonen we nu ook het type flitspaal
  • We vragen je nu om het type voertuig waar je in rijdt in te vullen (deze staat standaard op 'auto') zodat we de maximum snelheden kunnen aanpassen op jouw voertuigtype
  • Het hamburgermenu heeft een andere opmaak gekregen
  • De tekst 'Navigeer naar' verschijnt nu bij de zoekknop rechtsonderin als je de app opstart en nog niet aan het rijden bent. Deze verdwijnt weer als je begint te rijden. Dit doen we om meer gebruikers uit te lokken om routes te starten en zo beter advies te krijgen tijdens het rijden.
  • De route suggestie pop-up die je krijgt bij het openen van de app (mits je een thuis- en werkadres ingesteld hebt) heeft ook een nieuwe opmaak gekregen
  • Ver uitzoomen op de kaart zal er voor zorgen dat het beeld niet meer gekanteld staat
  • Verder zijn er nog wat kleine bugs opgelost onderwater
Ruben-FM heeft deze discussie vastgezet.

Ruben-FM We vragen je nu om het type voertuig waar je in rijdt in te vullen (deze staat standaard op 'auto') zodat we de maximum snelheden kunnen aanpassen op jouw voertuigtype

Zou dit niet op basis kunnen van de bluetooth verbinding? Als een soort profiel. Bij meerdere voertuigen hoef je dan niet te schakelen en kan je mogelijk ook andere waardes zoals volume en tijd tot notificaties kunne. Relateren aan je voertuig

Bedankt voor de uitnodiging als tester!
    Dit is meteen de eerst bug die ik de melden heb.
    Ik vond de uitleg nog voor het melden hiervan even onduidelijk of dit in een nieuw topic moet of onder de patch notes.
    Hierbij alsnog de bug.

Nederlands waar engels hoort te staan
    Hoe te creeren:

• Telefoon in het engels zetten
    • Je voertuig type invullen
      Resultaat: Een mix van Engels en Nederlands. Waar engels hoort te staan.

Is het misschien ook mogelijk om daar de aanhanger neer te zetten. Wanneer ik de aanhanger er achter heb zitten hoef ik dan niet meer een heel menu door maar kan ik hem daar gewoon aanvinken

MichelB

Hier draait hij perfect op Android 9.
      Teven FM team bedankt voor het toevoegen aan het Beta testers

Ik heb android 10, App blijft crashen

Onderweg naar een adres heel fijn om erbij te hebben. Reageert hetzelfde als officiële app. Maar wilde mijn route plannen, maar flitsmeister kan geen route vinden.

• RianW heeft hierop gereageerd

MichelB Ik heb de Samsung S10 met Android 10 er op en de app draait daar prima op. Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Vandaag geprobeerd Flitsmeister te gebruiken op mijn weg naar werk. Helaas bleef deze bij opstarten alleen maar crashen. Nog niet kunnen vinden hoe ik hem wel moet laten doorstarten.

Dedier Geheel verwijderen en opnieuw installeren via de playstore werkt wel, ben je helaas wel diverse instellingen kwijt die je opnieuw moet instellen.

Toevallig ook Android 10?

RianW vandaag helaas compleet vastgelopen, waardoor ik in de file kon aansluiten.

De FM ONE koppeling maken met instelling welk voertuig erbij moet. Ik heb 2 FM ONE in gebruik voor 2 verschillende voertuigen. Namelijk een personenauto en een vrachtauto. Moet nu elke keer opnieuw instellen

Hi, hier helaas splitscreen niet meer mogelijk na de update, FM toont een blauw scherm ongeacht het geselecteerde scherm (navigatie, flitsers etc.). Ik gebruik een OnePlus 7 Pro.

Leander Bedankt voor het melden. Ons vertaalbureau vertaalt alle teksten tegelijkertijd als we de beta uitsturen. Het kan dus voorkomen dat de teksten nog in het Nederlands zijn tijdens de Beta. Meestal komt er dan nog een update waarin we de vertalingen importeren. Zo kan alles al getest worden zonder dat we de vertalingen hoeven af te wachten (kan soms namelijk even duren 😅)

We zijn momenteel bezig met een fix voor de crash bij opstarten. Het lijkt voor te komen wanneer je voertuigtype op 'motor' staat. Hopelijk kunnen we hier zometeen al een update voor inschieten.

Speedster In update 9.20 hebben we toegevoegd dat je meerdere FM ONEs kan koppelen. Zolang je de FM ONEs in de verschillende auto's laat liggen zou dit moeten werken, of bedoel je wat anders?
                  Edit: begrijp nu wat je bedoelt (gereageerd in andere thread)