Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Kashnaru Bedankt voor het doorgeven, we gaan kijken of we dit ook kunnen oplossen

• Twan vindt dit leuk.

We hebben zojuist een nieuwe versie ingeschoten waarin de crash bij opstarten gefixt is.

Tot nu toe nog nergens last van gehad, draait perfect FM

Ik heb inmiddels al een tijdje last van die hierboven vaker genoemde bug.
      Mijn telefoon staat in het Engels (ik werk ook voor een bedrijf waar Engels de voertaal is).
      Maar Flitsmeister is half Nederlands en half Engels

Overigens heb ik dit zelfde probleem ook met de NS app...

Ruben-FM bedankt, zojuist geprobeerd op te starten, maar krijg seconde blauw scherm waarna Flitsmeister crashed

Bij mij blijft het crashen. Sinds ik mee doe met de bèta versie heb ik FM niet meer kunnen gebruiken! Na update van vandaag ook nog steeds niet.

Arsino Medicalwaste Het was even zoeken maar nu zou het toch echt opgelost moeten zijn.. er ging wat mis met het ophalen van het ingestelde voertuigtype (ik denk dat deze bij jullie beide op Motor stond, daarin ging iets fout). We gaan hier z.s.m. een nieuwe update voor inschieten (689)

Sinds update geen spraak, bijvoorbeeld bij flitspaal rood en 50 km. Was voor deze update nog werkend

Ruben-FM goedemorgen, het werkt. De versie van vanmorgen start op. Voertuig staat inderdaad op motor.

Ruben-FM Bij mij is de laatste update inderdaad ook de oplossing geweest. Ook hier staat het voertuig op motor.

DenO dit ervaar ik ook in A2DP . Bluetooth op HSP werkt wel, maar was voorheen niet nodig. Samsung S9 en VW discover media. Op de motor nog niet geprobeerd.
                    Geluid test doet het wel over A2DP

DenO Bubba 🤔 we hebben de afgelopen updates eigenlijk niks veranderd aan audio o.i.d. De geluidtonen werken nog wel, maar alleen geen spraak? Of helemaal geen geluiden meer?

Sygic liep vast onderweg. FM was uitgelogd.
                        Heb pro weer moeten kopen en mijn statistieken zijn weg.

ik heb wel de locatie toestemming op altijd gezet.

Hopelijk komt het goed. Vanmorgen kreeg ik een melding via Flitsnav wat hier ook nog draait.. En op sygic had ik laatst een rijdende flitser. reed achter een TNO auto.. ??

opvragen van instellingen menu kost seconden, verlaten van menu duurt weer seconden en veroorzaakt een crash zonder logging

• Bram heeft hierop gereageerd.

Wij hebben gemerkt dat er wat issues zijn omtrent connectie met de Flitsmeister One. Zouden jullie (indien je tijd hebt) even kunnen controleren of je kan connecten met jou Flitsmeister One. Indien het niet werkt laat ons dan ook even weten wat voor toestel je hebt.

WABU Dat de app crasht is niet de bedoeling. Zou je mij anders een diagnose bestand kunnen sturen dit kan je doen door naar het menu te gaan -> 'over flitsmeister' -> 5x tappen op het fm logo -> stuur diagnose bestand.

Gisteren (02-07) de app geüpdate.
                                Meerdere grote problemen!

• Geen enkele max snelheids indicatie meer.
                                • Losse meldingen zoals werkzaamheden en mobiele flitsers worden niet meer vermeld.
                                • Snelheid verlagingen vanwege werkzaamheden worden niet meer gemeld. In de app niet en geen geluid
                                • De melding voor vaste flitspalen is niet meer correct, tijdens of na het passeren van de flitskast pas een melding.

Wil graag helpen en Beta tester zijn maar moet niet zo zijn dat ik de app niet meer kan vertrouwen.
                                Taal fouten, cosmetische fouten, een hikje het en der ok. Maar dit gaat mij te ver. Nu is de app gewoon stuk.

OnePlus6 laatste OS, niet rooted.

Side note: kan ik zelf of jullie instellen dat de laatst geplaatste opmerking bovenaan wordt getoond ipv helemaal naar beneden te scrollen op het forum? Zo hebben mensen die op het forum komen in een opslag de nieuwste berichten ipv door +-15 dagen oude opmerkingen te bladeren.

Edit: slecht wegdek wordt wel gemeld met geluid. Maar niet consequent. 2 van de 3 maar