Ik ondervind zelf ook last met dat ik niet zelf kan kiezen meer welke geluidjes ik wil gebruiken voor welke situatie. Jullie hebben de keuze gegeven bij bijvoorbeeld flitsers, flitspalen en populaire flitslocatie om het standaard geluidje toe te passen, of om "hard" toe te passen. Dat hard is verschrikkelijk, niet prettig om aan te horen. Maar om bijvoorbeeld flitsers + flitspalen en populaire flitslocatie van elkaar te onderscheiden was het toch fijn geweest als je populaire flitslocatie naar een ander geluidje aan kon passen. Daarnaast vind ik het geluidje bij slecht wegdek etc. een erg hysterisch geluid alsof er iets dringends is en vind het verwarrend omdat het door de hysterische toon lijkt op het geluid van een flitser of flitspaal.
Misschien toch een idee om toch de keuze te geven tussen 3 verschillende geluidjes bij bijvoorbeeld populaire flitslocatie ((standaard, hard en bijvoorbeeld de oude die echt nog wel modern genoeg was). Overigens het oude geluidje genaamd Subtle Beep mis ik ook.