Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Wanneer Flitsmeister nu een melding geeft, stopt mijn muziek in mijn auto, en krijg ik de melding dat ik enkel maar muziek kan afspelen via mijn iPhone via Apple Car Play. Wanneer ik terug gewoon autoradio wil luisteren moet ik die telkenmale terug opzetten na iedere meldingโ€ฆ

• Sander heeft hierop gereageerd.

[verwijderd] Jammer, bedankt voor het aangeven! Zou je willen kijken in de Instellingen van de iPhone --> Privacy --> Analyse en verbeteringen (onderaan) --> Analysegegevens. Als je die lijst iets naar boven scrolled, krijg je een zoekbalk. Als je daar Flitsmeister in typt, zie je dan gegevens terugkomen? Zo ja, zou je die met ons willen delen? (met de deel knop rechts bovenin)

Daar kunnen we een hint krijgen waarom de app afgesloten is door het systeem. Wellicht dat er nu een andere reden terug komt dan die wij gefixt hebben in de laatste update.

Noordvp Bedankt voor het melden. Welke iOS versie gebruik je? iOS 15.0.2 zou fixes voor CarPlay audio issues met zich mee brengen.

Als je het met die iOS versie nog steeds ervaart, zou je ons dan een diagnosebestand willen sturen binnen de app en ons dat aangeven? Dan kunnen we kijken hoe de audio sessie gestart/gestopt wordt in je CarPlay systeem. Wellicht komt daar een foutmelding terug. Hoe je een diagnosebestand stuurt, kun je hier vinden.

Bedankt voor de update!

Helaas zijn 'App valt uit op achtergrond' en ' Roze waas' nog niet gefixd bij mij met deze update.
        De uitvallende app heeft me nu zelfs een boete gekost op de snelweg voor te hard rijden. Uiteraard mijn fout, want ik rij zelf te hard, maar toch zonde omdat een werkende FM dit had kunnen voorkomen.

v.w.b. het roze scherm. zie screenshot van vanmiddag hieronder.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sander

ja tuurlijk. Geen probleem. Zie 3 entries van deze versie. Hoe wil je ze hebben? Per mail? Of hier neerzetten?

Bas_v_I Bedankt voor het doorgeven, Bas ๐Ÿ‘๏ธ

Jammer, het was ook een long shot voor ons nog, omdat Apple ons niet kan vertellen wat binnen onze app deze CarPlay roze waas bug kan triggeren.

Wat betreft de achtergrond crash(es), zou jij ook kunnen kijken of je crash logs kunt vinden en die ons toe sturen? Zoals ik hier aan EraZor vroeg. Hoe meer we er hebben, hoe sneller we hopelijk een patroon kunnen herkennen.

Sander Hi Sander, ik zag je berichtje aan EraZor al. Crashlog heb ik jullie daarom gisteren al toegestuurd op Support@flitsmeister.nl . Als die ergens anders heen moet, hoor ik het wel. :

Nieuwe tussen-release staat in Testflight (versie 9.53 (18225)). Hieronder de veranderingen:

Bugfixes en verbeteringen:

• Extra crash op CarPlay kunnen oplossen, gerelateerd aan de kaart
              • De 1 ct betaling om automatisch incasso te regelen voor de Parkeren functie sloot sinds iOS 15 niet meer automatisch de browser. Met deze versie weer wel

Sander Die laatste versie staat bij mij niet in TestFlight, die blijft aangeven 18098

• [verwijderd]

hier ook alleen nog 18098

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik zie de nieuwe versie ook og niet staan. Heb trouwens wel t gevoel dat t met iOS 15.1 beter gaat (minder crashes) dan met 15.0.2

• [verwijderd]

Ah, de nieuwe versie staat er nu wel. Thx!

Ik weet niet of hier de juiste plaats is om dit te posten, maar er gaat (bij mij) het e.e.a. niet zo lekker met de navigatie. Zo wordt ik bijvoorbeeld wanneer ik van Eindhoven naar Den Bosch rijdt steeds via de A58 gestuurd, zou ik de eerste afrit moeten pakken en dan weer terug richting de A2 moeten rijden (zie screenshot). Ook tijdens files wilt de navi me vaak de afrit afsturen om er meteen daarna weer op te sturen. Op zichzelf geen probleem, maar irritant omdat de volledige vertragingen etc. dan niet meer volledig worden weergegeven omdat je tijdelijk de vertraging uit rijdt.

Ik denk dat het een probleempje is met sommige wegen die qua kaart niet echt lekker doorlopen, dat stuk op de A2 lijkt bijna alsof de navi denkt dat de A2 ergens een paar meter mist waardoor je er niet door kunt rijden.

Sander Sinds de laatste fix (18225) lijkt inderdaad de CarPlay crash bug gefixed. geen problemen meer mee gehad sinds deze update. Thanks!

Mijn app crasht zodra ik het adres van 'thuis' wil aanpassen.

iPhone 12
                        iOS 15.2
                        App versie 9.53 (18225)

Robbertoo Bedankt voor het aangeven ๐Ÿ‘๏ธ Zou je het eens met versie 10.0 willen proberen, of het daar werkt?