Fvb Oei dat zou niet moeten. Bedankt voor het aangeven. Zou je een diagnosebestand kunnen sturen en hier aangeven rond welke tijd dat ongeveer was? Dat kan ons helpen om de situatie na te bootsen, omdat we het niet bij elke file zien mis gaan Hoe je een diagnosebestand kunt sturen, kun je hier vinden.
iPhone Beta - Versie 10.1 (18554)
Sander ik heb geprobeerd het te reproduceren maar nu kan ik natuurlijk elke keer het icoon aanpassen . Ik zal morgen nog eens proberen als ik weer aan de auto gekoppeld ben.
ik heb het diagnosebestand doorgestuurd, ik ben van 23.03 tot ongeveer 23.23 onderweg geweest.
Sander tijdens / na het rijden lukt het inderdaad niet om te wisselen van voertuigicon. Na geforceerd sluiten lukt het wel. Heb focus mode uit gezet, maar dit geeft geen verschil.
Patrick_1993 Heb het probleem kunnen reproduceren. Het lijkt te gebeuren wanneer de Focus Mode automatisch start en er staat een bepaald scherm open (zoals de instellingen binnen FM). Was dit bij jou ook het geval denk je? Te zien aan dat de Focus Mode niet helemaal de volledige hoogte van het scherm inneemt tijdens gebruik.
Zullen een fix hiervoor maken, bedankt voor het meehelpen ️
Sander denk het wel inderdaad. Mooi dat je het kunt reproduceren, dan is een fix ook makkelijker te maken :-). Succes!
@Sander
ik heb nogmaals een diagnosebestand gestuurd. Van 22.30 tot 23.00 ongeveer onderweg geweest, de ONE deed het nu wel.
ik had hiervoor (22.15) ongeveer fm geopend en weer afgesloten. (Weggeveegd)
hopelijk kun je het verschil eruit halen met de vorige.
Er gaat iets niet helemaal lekker met de titels van de velden in het instellingenscherm in dark mode. De labels zijn bijna niet te lezen
Sinds deze update verbruikt mijn batterij enorm veel door achtergrondgebruik. Was in 24 uur 32% van het verbruik.
Dat werkt soepel! Ook de navi op beginscherm incl melding. Nu nog op carplay deze keuze.
ThijsKloet Bedankt Thijs!
Heb je logbestanden onderzocht en tot nu toe lijkt het erop dat de Bluetooth sensor simpelweg de ONE niet kan vinden . Daardoor denk ik nu dat het probleem binnen het iOS systeem ligt, waar we dit soort problemen sinds iOS 15 uit is binnen krijgen. Zal Apple contacteren met deze bevindingen (we hebben ook van andere gebruikers logbestanden gekregen die hetzelfde laten zien). Hopelijk kunnen zij een verklaring of oplossing geven. Tot die tijd zoeken we nog verder..
Tussentijdse update: 10.0 (18467)
Bedankt voor jullie feedback tot nu toe ️
Bugfixes:
- Focus Mode automatisch starten herzien.
- Deze zal nu niet meer automatisch starten wanneer je 'm bewust gesloten hebt, tot je volgende rit
- Automatisch starten van Focus Mode zal nu alleen gebeuren wanneer je de app in de voorgrond hebt, zodat het niet verwarrend is dat het ineens open staat wanneer je klaar bent met rijden
- Bug opgelost waarbij het voertuig-icoon niet meer in te stellen was wanneer Focus Mode automatisch was gestart
- "We missen je" melding kon getoond worden terwijl je de app net nog gebruikt had, gefixt
- 'Afgesloten Rijstrook' melding toegevoegd aan Focus Mode
- Kleine visuele verbeteringen en glitches opgelost
Sander
Hi Sander, Wat ik merk is dat de geluiden enkel doorkomen met CarPlay.
Geen gesproken teksten.
Mogelijk kunnen jullie dit testen.
@Maurice123 ik heb hier net al wat oplossingsrichtingen voor doorgestuurd naar een andere gebruiker, zie: https://forum.flitsmeister.nl/d/1286-geen-geluid-bij-gebruik-flistmeister. Misschien werken deze opties ook voor jou? Zo niet laat het dan maar even weten.
Gister kwam ik terug uit Duitsland en toen ik de grens over kwam bleef de snelheid op 'onbeperkt' staan. Pas na een restart van de app kwam de Nederlandse snelheid (130) weer op het scherm.