Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

• Het is niet meer mogelijk om de app taal te wijzigen rechtstreeks in de Flitsmeister app, omdat dit niet meer goed wordt ondersteund in iOS. Je wordt vanaf nu naar de juiste plek gestuurd als je het binnen de app probeert te veranderen

Bugfixes en verbeteringen:

• Veelvoorkomende crash gefixt in de iOS widget van Flitsmeister, waardoor deze nu weer correct zou moeten werken
  • Soms werd de verwachtte aankomsttijd foutief oranje of rood-gekleurd als de route maar voor een gedeelte een langere file kruist, dat is nu opgelost
  • Verschillende crashes opgelost

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Kaspar heeft deze discussie vastgezet .

Doet de widget het nog bij jullie? Bij mij was de widget eerst wit, had het weg gehaald en ik kan het nu niet meer vinden

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Hoi Karlo, de widget lijkt het hier goed te doen.

ik kan het nu niet meer vinden

Wat bedoel je hiermee?

• Karlo heeft hierop gereageerd.

Kaspar
          Na de laatste update werd bij mij de widget eerst wit, dus ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag. Had de widget van mijn Home Screen gehaald en wilde het gelijk weer terug zetten. Alleen staat Flitsmeister niet meer tussen mijn widgets.

Zal ik de app overnieuw installeren om te kijken of dat het oplost? (Ben nu op vakantie, moet even een WiFi punt vinden 😛 )

4 dagen later
          Sander heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - Versie 10.13 (20759) .
            16 dagen later

Hallo FM ontwikkelaars,
            Zelf loop ik al een tijdje mee met het FM Beta testprogramma, maar het viel me op dat ik al een tijdje geen update kreeg. Ik heb nu versie 10.12(20610) met nog 54 dagen te gaan.
            In deze discussielijst zie ik dat er al even 10.13 (20759) uit is. Hoe kan ik die testen op mijn iPhone 11?
            Aanvulling: Ik download normaal via Testflight. (daar staat nog geen Versie 10.13)

• Kaspar heeft hierop gereageerd.

Hoi JBakkies,

Zou je eens willen proberen om automatisch updates aan te zetten binnen TestFlight? Kan je wel andere versies installeren via > Versies en buildgroepen?

Kaspar hallo Kasper, ik kan wel eerdere builds selecteren. Heb nu alles op automatisch gezet maar tot nu krijg ik geen nieuwe versie. Ik geef het even een dag, omdat mijn ervaring is dat als je dit automatisch laat doen de update later door Apple geïnstalleerd wordt.

• Sander heeft hierop gereageerd.

JBakkies Tnx voor het aangeven! We hebben inderdaad bij 10.13 per ongeluk een groep betagebruikers niet aangevinkt. 10.14 komt weer naar iedereen 👍

Sander heeft deze discussie losgemaakt .
                    Sander heeft de discussie gesloten .