Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl
  • Crash opgelost die willekeurig kon voorkomen tijdens het rijden
  • Voertuigtype kiezen na de update heeft nu op landscape oriëntatie weer een opslaan knop

We blijven werken aan fouten oplossen en verbeteringen doorvoeren op basis van feedback dat jullie doorgeven op dit forum dus blijf dat vooral doen!

Sander heeft deze discussie vastgezet .
      • Wijzigen naam / geslacht / DOB resulteert in error (opslaan mislukt)
      • als je naar mijn profiel gaat, staat er pro met een pijltje >, dit geeft indicatie dat je door kunt klikken maar kan niet

Sander

De nieuwe update is wel eentje met mankementen.
        Ben mijn prestaties kwijt. Staan nu hele andere prestaties.

topsnelheid lager en 0/100 veel lager. KMS gereden met de app 12.000 lager

• Sander heeft hierop gereageerd.

Bevindingen :

Zodra ik de FM navigatie gebruik dan werkt
          GPS en Snelheid helemaal niet goed heb net een test gedaan en mijn locatie “Alleen gebruik van App” hebt veranderd naar “altijd” en dan werkt GPS en snelheid wel goed ( snelheid zit gemiddeld wel 4 a 5 kM/u lager dan wat je rijd)

Ik wilde mijn iPhone als tweede FM scherm gebruiken , moment dat ik FM in horizontale view Draaide. Liep FM vast en crashte de app.

Zelfde probleem als Tom84 in versie 9.21 (12347). 0-100 sprint is weg, aantal km’s is zo’n 4000km lager, topsnelheid de helft, 3 behaalde prestaties zijn verdwenen.

Sander

Sander Ik heb de update gedaan en nu is het merendeel van mijn prestaties verdwenen. Niet heel belangrijk maar toch jammer.

PaulV
                ArKe
                Tom84

Ongerelateerd aan deze update, hebben we een storing gehad gisteravond in het account systeem. Daardoor zijn een aantal prestaties en statistieken verminderd. Dit hebben we zojuist teruggezet naar data van gistermiddag, zodat je weer de juiste waardes moet terug kunnen zien.

Zouden jullie willen kijken of het weer de juiste waardes toont? Hoe je dit doet:

1. Stop de app geforceerd (zie hier)
                2. Start de app weer
                3. Wacht 30sec ongeveer
                4. De account statistieken zouden nu weer gesynchroniseerd moeten zijn
                5. Check je Prestaties scherm om te zien of de stats weer zijn zoals je verwacht
                • Tom84 heeft hierop gereageerd.

Sander
                  alles staat weer op de oude gegevens.
                  alleen als je Duitsland uitkomt dan denkt hij in Nederland dat ook de onbeperkte snelheid geldt

Het navigatie scherm op blauw. Alsof ik in de zee rijd. Heb er ook een video van gemaakt maar die krijg ik er hier niet op helaas.

Hetzelfde als René, blauw scherm als ik in de zee rij

Ook als je hem opstart blijft die op hetzelfde adres staan en beweegt hij niet mee. Moet je hem eerst opnieuw opstarten

Wat me zojuist opviel is dat ik wel push melding kreeg van naderende ambulance op mijn telefoon.
                        Maar geen enkele reactie op mijn flitsmeister one.
                        Het lijkt met dat dat gelijk zou moeten lopen?

Sander heeft de discussie gesloten .
                            Sander heeft deze discussie losgemaakt .