Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

• Je kunt nu het rit type aanpassen vanuit het ritten overzicht voor meerdere ritten tegelijk
  • Een route starten naar een favoriete bestemming kan nu ook op CarPlay
  • Als PRO gebruiker kun je nu op adressen van contacten zoeken bij de bestemming-keuze, zowel op CarPlay als op de iPhone. Te activeren in de PRO instellingen
  • Agenda-koppeling voor bestemming zoeken is nu verplaatst naar het PRO pakket. Je kunt nog een jaar gratis gebruikmaken van deze feature als je het hebt ingesteld voorafgaand aan deze update

Bugfixes en verbeteringen:

• Route-informatiebalk verbeterd voor files, waar je nu vooraf ook kunt zien hoeveel minuten vertraging de file gaat zijn
  • Als je je ONE/TWO volume op ‘stil’ hebt staan, hoor je nu wel weer een geluidje vanaf je telefoon zoals normaal
  • Bug gefixt waarbij het exporteren van je Ritregistratie ritten de huidige tijd meenam als start-tijd
  • Bug opgelost bij file signalering waarbij er bijvoorbeeld kon staan “Nog 5 min (2 min totaal)”

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Helaas is de Beta update niet beschikbaar via TestFlight. Terwijl de Beta 10.19 is verlopen.

Sander

Ik krijg de melding dat flitsmeister is verlopen, terwijl er wordt aangegeven dat ik nog 76 dagen te gaan heb.
        Kan ook niet de nieuwe beta downloaden momenteel, zodra ik op open druk krijg je de melding dat de beta verlopen is.

IOS 16.1.1 Iphone 13 pro

• Sander heeft hierop gereageerd.

Dutchie
          Sonny

Bedankt voor het aangeven. Ik heb het bericht hierboven aangepast met de huidige status. Zal deze post up-to-date houden.

Ik vind de agenda achter de Pro functie stoppen echt basic functionaliteit wegslopen of een hindernis opwerpen.

ik kan gewoon naar mijn agenda gaan en knippen en plakken vanaf iOS 3 versies geleden en Android gebruikers kunnen dat trucje ook al.

als je dan meer users wilt op FM gooi dan het totaalbedrag omlaag. Of knip Pro op in delen ofzo.

ik krijg beetje het gevoel dat ik in een all you can eat app terecht ben gekomen en voor alles moet betalen, terwijl ik alleen Waze/Maps/Kaarten dit ook doen. Veel ervan alleen dan gratis. Dan piept mijn FM one alleen maar bij een flitser.

kan er trouwens ook iets gedaan worden als je op groen drukt dat je FM1/2 dan zelf gaat koppelen.

huidige KM auto is 55k en daar heeft FM zit nu op 45k dus met automatisch starten en stoppen mis ik inmiddels 10.000 km. Vooral korte ritten is funest voor dat ding.

Sander ik heb al 10.19 en 21617 en krijg helaas nog steeds deze melding

Sander

ik heb zojuist de nieuwe 10.20 (21764) geïnstalleerd en alles werkt weer

Sander heeft de titel veranderd naar iPhone Beta - Versie 10.20 (21764) .

We hebben nu een nieuwe 10.20 versie (21764) uitgebracht die wel weer te installeren zou moeten zijn. Bedankt voor jullie snelle feedback en geduld 🙏

7 dagen later

Een paar beta's terug last ik dat jullie iets verbeterd hadden aan smart stoplichten highlighting tijdens het rijden.
                    Kan er dan ook eens gekeken worden naar knooppunt Leenderheide? Als je de rotonde verlaat wordt dat door de navigatie gezien als rechtdoor, maar de stoplichten en de pijlen op de weg geven aan dat het een afslag naar rechts is. Hierdoor lichten de verkeerde stoplichten op in de app.
                    Thnx

8 dagen later
                      MarsL heeft de discussie gesloten .
                        MarsL heeft deze discussie losgemaakt .
                          MarsL heeft de discussie geopent .

Er is weer een nieuwe bètaversie uitgekomen, graag hier verder --> iPhone Beta - Versie 10.21 (21865)

MarsL heeft de discussie gesloten .