Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Nieuwe features:

• Long press acties toegevoegd aan de ritregistratie notificatie, zodat je makkelijk een rit als zakelijk of privé kan markeren
  • Progressie balk aan de FM TWO toegevoegd. Deze wordt getoond bij het doen van een melding, wanneer je in een traject rijd en bij een signalering

Bugfixes en verbeteringen:

• Map animatie soepeler gemaakt als je rijd zonder navigatie
  • Bug opgelost die er voor zorgde dat de kaart soms bleef hangen
  • Kleine visuele wijziging bij de signalering van rood licht flitspalen

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

MarsL heeft deze discussie vastgezet .

HFP 2.0 staat er niet meer bij in de instelling geluid.
      Dus ik heb wederom geen geluid over de luidsprekers van de auto.
      IOS 16.1.2

• Sander heeft hierop gereageerd.
        4 dagen later

Zou het geen idee zijn om de progressie balk ook in te zetten voor je huidige snelheid, dat je ziet hoe dicht je tegen de maximale snelheid aan zit en wanneer je hier overheen gaat je een signaal hiervan krijgt? Dat er dan iets in de balk rood wordt bijvoorbeeld. En dan de progressie balk zo creëren rondom het snelheidsbord op het scherm van de TWO. Een ronde progressie balk dus om het snelheidsbord heen. Vindt de progressie balk bij traject controles en flitsers tot nu toe erg fijn werken!

Peter62 We hebben de HFP 2.0 optie ondergebracht onder HFP. Die optie zou aan moeten staan als je voorheen HFP 2.0 aan had staan met dezelfde fixes.

stijlmaas Goed om te horen! Bedankt voor je feedback en suggestie 👍

Build 21938:

• Crash gefixt bij werkzaamheden signalering i.c.m. een FM TWO
            • Kalender-koppeling gefixt waarbij een route niet direct gestart kon worden naar je afspraak
            • Vertalingen voor nieuwe app teksten toegevoegd

CarPlay draadloos blijft het scherm blurren en moet je dus steeds de app opnieuw opstarten

Klopt het dat in de nieuwe beta de PRO features niet meer werken zonder abonnement? Voorheen kon ik deze functies wel testen zonder abbo?

20 dagen later

Ik hoor bij de laatste beta versie geen bevestigings geluid meer wanneer ik bijvoorbeeld een stilstaand voertuig meld of aangeef dat deze er nog staat. Ik doe dit dan via mijn telefoon scherm en ben verbonden met Apple carplay & FM One. Wel is er geluid als ik een melding krijg van bijvoorbeeld dat stilstaand voertuig.

5 dagen later

dutchdevil83 je kunt de betaalde features testen in de Testflight beta door daar een abonnement (kosteloos) af te sluiten. Deze verloopt ook na een jaar, waarna je opnieuw deze moet afsluiten.

Brian Kan het zijn dat je in de Flitsmeister instellingen -> Geluidsopties, de geluid instelling op 'Waarschuwen' hebt staan? Dan hoor je de overige geluidjes niet

• Brian heeft hierop gereageerd.
                      • Brian vindt dit leuk.
                        Sander heeft de discussie gesloten .
                          Sander heeft deze discussie losgemaakt .