Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Bugfixes en verbeteringen:

• Fix voor een bug waarbij je je betaalmethode voor parkeren niet kon wijzigen zonder de vorige betaalmethode eerst te verwijderen
  • Bug opgelost waarbij het toevoegen van een kenteken uit een land buiten het voorgestelde lijstje niet werkte
  • Probleem opgelost waarbij sommige slimme verkeerslichten niet getoond werden

Feedback over deze release kun je hieronder achterlaten. We lezen alles en nemen contact op voor meer informatie waar nodig.

Sander heeft deze discussie vastgezet .

Afgelopen weekend reed ik op de A1 richting Deventer ter hoogte van afslag Twello zijn divere werkzaamheden. Hier krijg je dus steeds meldingen van kunnen jullie dit niet aanpassen in de komende .... km diverse wegwerkzaamheden ?

Sander vandaag onderweg naar Leeuwarden kwamen de letters weer door elkaar. Ik dacht dat dit in een andere release opgelost was?
      Zie voorbeeld in afbeelding

• Sander heeft hierop gereageerd.

Ik krijg steeds meldingen dat FM gestopt is, op mijn Applewatch als ik uit de auto stap, zowel als ik de one en de two gebruik, vaak wel 3-4 kaar achter elkaar, is hier wat aan te doen want het irriteert me echt omdat ik denk appjes binnen te krijgen, overigens ook bij de verschillende beta versies.

Ik heb geluid afspelen bij opstarten uit staan.
        iPhone 12 en Applewatch 6

THX

Goede morgen FMers

helaas ook in deze versie het probleem aangaande "“route vervolgen/hervatten" nadat contact (even) uit is geweest (Apple CarPlay dmv kabel)

Vandaag route op scherm. Ga tanken. Mobiel aangesloten in auto achtergelaten, na tanken, route niet meer actief.
          ik moest deze weer opnieuw "“starten" door bestemming uit mijn historie te kiezen.

Nu was flitsmeister wel actief op de telefoon maar zodra hij verbond met de auto was de route weg.

• [verwijderd]

Hi Micky ,
            Je kan de Apple watch notifications uitzetten door in de app naar settings te gaan (rechts boven gear icon) --> Geluidsinstellingen --> helemaal onderaan staat een toggle om de Apple watch notifications uit te schakelen.

Groet,
            Gio

• Micky heeft hierop gereageerd.
              5 dagen later

Sander De tijd om te reageren klopt niet bij het openen van FM uit het widget scherm. Reproductie stappen:

-Rij in het widget scherm
              -Ontvang een melding
              -Druk op de kaart om de melding te kunnen beoordelen
              -FM opent in volledig scherm
              -Zie dat de beoordeel tijd niet correspondeert met de daadwerkelijke tijd die je nog hebt (melding gaat weg voordat de balk is gevuld)

Dit is natuurlijk extra goed zichtbaar als je wacht met het openen van FM volledig scherm.

Sander Gisteren bij wegrijden uit een parkeergarage (geen GPS) starte ik de navigatie, ik kreeg wel de navigatie zijn zoals je rechts ziet maar geen instructies. Logbestand verstuurd!

Informatie vanuit Mobilidata is in het Engels… is het mogelijk om de Nederlandse versie te krijgen?

[verwijderd]

Hoi Gio, dat weet ik maar dan krijg ik geen flitsmeldingen op wijn watch en dat wil ik wel, overigens werkt het ook gewoon niet goed als ik uitstap krijg ik soms wel 3-4 de melding dat ik gestopt ben, totaal overbodige melding ook want dat weet ik zelf ook wel 🙂

Normaal heb ik unlimited, maar niet in buitenland. Rij ik in België en zie ik ineens mega veel dataverbruik. Telefoon met Flitsmeister erop draaide deze build maar was verbonden met hotspot, dus kan geen dataverbruiknummers specifiek zien. Maar heb App Store versie (23203) geïnstalleerd van op moment van posten en dataverbruik was meteen een stuk minder.

Sander Het lijkt er op dat in het widget scherm de badge voor sommige meldingen blijft hangen. Dit gebeurt voornamelijk bij uittakkende evenementen. Heb dit eenmaal eerder gehad bij werkzaamheden. Logbestand gisteren verstuurd.

Ik heb sinds een paar dagen last van het volgende

de maximum snelheid aangegeven door FM was altijd accuraat aan de huidige tijd van de dag (tussen 6-19 max 100 en daar buiten 130)
                          sinds enige tijd geeft FM altijd 130 aan in de app als ik bijvoorbeeld over de A2 rijd.

Nadat je een keer over de A5 gereden bent, blijft vervolgens altijd deze melding in beeld komen.

Alex Nee we zijn ermee bezig, maar het is een deel van een groter redesign, dus nog even geduld!

• Alex vindt dit leuk.

xLars Bedankt voor de reproductiestappen! We gaan er naar kijken

xLars Hmm interessant. Het klopt inderdaad dat je pas navigatie instructies gaat krijgen wanneer je gps bekend is. Op de telefoon of het grote CarPlay scherm zie je dan de instructie simpelweg niet, maar op de dashboard weergave hier zie je dan meteen de knoppen, wat verwarrend is. Zullen kijken of we daar wat mee kunnen 👍

xLars Klopt, bekende issue en geldt voor trajecten die veranderen terwijl je erin zit. Gaan we oplossen

• xLars heeft hierop gereageerd.
                              • xLars vindt dit leuk.

Zandor300 Wat je kunt doen om dataverbruik binnen Flitsmeister te verminderen is door te rijden zonder kaartweergave, dus bijvoorbeeld op de 'Voor jou' tab of met de app in de achtergrond. Het (grotere) dataverbruik zit 'm hier in de kaartdata laden voor je omgeving.

JasonKrijthe Dat is gek, bedankt voor het aangeven. Zou je een diagnosebestand kunnen sturen en aangeven hier hoe laat je dat ongeveer had op welke datum? Dan gaan we kijken of we de oorzaak kunnen vinden. Hoe je een diagnosebestand stuurt, kun je hier vinden.