Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

FM crasht nu telkens op de achtergrond.

Sander

Hier ook nog steeds problemen met snelheden op A wegen. Net A2 traject controle volgens Flitsmeister 130 km ! Werk met iPhone 14 Pro Max software iOS 17.0 (21A5277h) diagnose bestand net verstuurd

• Sander heeft hierop gereageerd.

Waarschijnlijk heb ik deze bug al eens gemeld maar het is dus nog altijd niet opgelost.

De tekst staat veel te hoog in CarPlay.

Ik mis in de Focus mode informatie, hierdoor schakel ik nu terug naar het overzicht, terwijl ik de focusmodus eigenlijk best fijn vind. Is het mogelijk om meer info toe te voegen zoals een routebalk en aankomsttijd? Zie voorbeeldje

Op CarPlay mis ik het geluidje dat werd afgespeeld bij het van rood naar groen springen. (Ik ervaar dit bij stoplichten waar ik voorheen wel wat hoorde.)

Sander gedaan ✅ hopelijk hebben jullie er wat aan en is het snel verholpen.

Hoi, In de laatste beta (10.34) zijn de meldingen van flitsers, trajectcontroles, geluid bij opstarten en dergelijke wanneer verbonden via BT (hfp) pas hoorbaar met verschillende seconden vertraging dus meestal wanneer je er al bent voorbijgereden. Dit werkt wel goed in .32. Zal zsm een logbestand doorzenden. FM is ook enorm traag en iPhone enorm warm op dat moment. Is enkel wanneer via BT verbonden. Vertraging voor geluid staat op 0.0. Ik zit op IOS 16.5.1

Klopt het dat de Rit Reg uit staat voor beta gebruik? Ik heb na 5 juli 0 ritten.

De widget op de iPhone ziet er niet uit,

ik zie ook geen informatie over mijn reistijd naar werk en huis, locatie gegevens staat op altijd

zie voorbeeld:

xLars Terugkomend op de extreem trage app. Ik heb de app verwijdert en opnieuw geinstalleerd. De app werkt nu weer naar behoren.

Sinds een paar beta's is het geluidje van de groenlicht functionaliteit niet meer werkend zonder changelog? Intentioneel of een bug? Ook is het geluidje weg als je iets meld of als je bijvoorbeeld op 'ja hij staat er nog' drukt.

(iOS 17 public beta 1)

Sander

Logbestand verstuurd, iOS 17 beta

06:45 A58 Max snelheid 100 getoonde Max snelheid FM 130 kmh

Ik heb in Flitsmeister ingesteld dat het audiokanaal altijd de iPhone is en het volume bij elke melding op 100% moet worden gezet. Echter, wanneer mijn telefoon via Bluetooth is verbonden met de radio, zet Flitsmeister het volume niet op 100%. Ik moet eerst handmatig het volume van de telefoon op 100% zetten, anders heb ik geen geluid bij de meldingen.

RemcoMusic
                      Maarten68
                      Iceman
                      DVKR
                      Toine79

Dank voor de logbestanden en extra info 👍️. We hebben een bug geconstateerd in de iOS 17 beta, waarbij datum berekeningen fout gaan en daardoor ook de check of er op de snelweg een overdag of nacht-snelheid getoond moet worden. We hebben dit met spoed bij Apple aangegeven.

xLars
                        Autobestuurder

We hebben het geluidje bij groen licht nu achter een 'Extra functionaliteiten' instelling gezet, omdat we deze in een aantal gevallen nog niet goed genoeg vonden werken. Je zou 'm aan kunnen zetten onder 'time to green' met code '7781'.

Het kan ook zijn dat je 'Geluid' instelling op 'Alleen waarschuwingen' staat, dan wordt het geluid ook niet afgespeeld.

Sander heeft de discussie gesloten .
                          Sander heeft deze discussie losgemaakt .