Twan
Wanneer heb je de freezes? Bijv. na 1 stop, of juist na de 2e stop?
De freezes had ik eigenlijk amper last van tot v10.34 1018 en misschien 1 versie ervoor. Daarvoor had ik sporadisch een freeze momentje. Dan heb ik het over een keertje in 2 maanden ofso.
Het begint (tot zover ik me nog kan herinneren) vrijwel altijd bij de 1ste rit. Daarna zijn de freezes willekeurig door de dag heen, niet echt te pinpointen.
En wat gebeurt er bij jou als je FM bij een stop afsluit en opnieuw opstart? Blijven de freezes dan weg?
Enig manier om de FM screenfreeze te fixen is een 'force stop' uit te voeren via app info. Dit is namelijk snelste oplossing.
Inprincipe kan de freeze weer terug komen maar ook hier zit geen vast patroon in.
Zou automatisch afsluiten iets in de achtergrond laten draaien waar je later last van krijgt?
Dan zou @Ruben-FM en @Gino dan intern moeten kijken. Ik weet natuurlijk niet of andere FM beta users hier ook last van hebben.
Inprincipe heeft FM altijd stabiel gewerkt en mbt automatisch opstarten en afsluiten, gebruik dit zowat "sinds dag 1".
Maar als ik ook zo een beetje rond kijk, lijkt dit tot nu toe een enkel geval te zijn. Dan maar komende tijd even in de gaten houden en zsm update. 😁