Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Rontwo2_fm Staat de locatie machtiging ook op 'altijd'? Als je in de instellingen van Flitsmeister naar 'Geavanceerde instellingen' gaat dan staat daar 'Problemen oplossen'. Als je hier op tikt staan er bovenin mogelijk een paar mogelijkheden om dit soort problemen op te lossen, dat zou je ook nog even kunnen proberen.

Eric666 We gaan kijken om hier een instelling voor te maken om dit gedrag te bepalen.

Ruben-FM hallo Ruben, ook die opties en oplossingen werken niet. Two reageert op snelheidswisselingen alleen als ik mijn telefoon open en daar heb ik de two nou juist niet voor aangeschaft. Hij heeft het wel altijd gedaan, dus moet ergens een update oorzaak zijn

Rontwo2_fm Welk type telefoon heb je? In principe hebben wij namelijk niks aangepast de afgelopen tijd aan de TWO connectie. In het verleden zijn er wel eens problemen ontstaan door telefoon updates waarbij ze bepaalde dingen dichtgooien omtrent bluetooth.

Rontwo2_fm Heb je toevallig een update van je telefoon gehad waar het mee te maken kan hebben?
          Ik heb weer een wat grotere update gehad van Samsung (S22+)

Rontwo2_fm Volgens mij hebben wij een S21 ultra op kantoor liggen, ik zal daar komende week even mee testen (hopelijk een beetje vergelijkbaar)

5 dagen later
              Ruben-FM heeft deze discussie losgemaakt .

Ruben-FM en heb je iets kunnen vinden? Ik heb gisteren weer een update doorgevoerd voor de telefoon. Zal straks de two checken.

Rontwo2_fm We hebben het nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hier hebben we vandaag en/of morgen tijd voor ingepland. Komen we nog op terug 👍️. Heb je het zelf ondertussen ook nog een keer kunnen testen?

4 maanden later

Kan iemand mij helpen waarom ik geen flitsmeister op mijn Huawei P20 lite kan installeren? Groet Peter

9 dagen later

PeterM Kan het zijn dat hier geen Android 10 of hoger op staat? We ondersteunen sinds de nieuwe updates alleen vanaf Android 10.

een maand later
                        Ruben-FM heeft de discussie gesloten .