Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Stoplicht terugtel cirkeltjes springen van vol naar groen
Het valt me nu bij 4 stoplichten op dat de cirkeltjes niet meer van rood terugtellen, maar van vol meteen naar groen springen. Heb ik nu net pech gehad, of is hier iets in verandert in een versie?

Feature stoplicht tellers:
De cirkels tellen mooi af naar groen in 4 kwarten. Jullie weten ook of het laatste stoplicht groen/oranje/rood is.
Als je het laatste kwart nog in 2 deelt en bij oranje van het voorlaatste stoplicht 1/8 weg laat vallen, kun je vast in de versnelling zetten en nog vlotter wegrijden bij groen.

FM10.36(1023) S22+

Flitser melding komt niet door in een file in focus mode
    Krijg wel geluidsmelding, mtrs tellen af naar 'nu', maar icoontje komt niet over file icoontje heen.

FM 10.36(1023)

Stoplichtmelding gaat mis
      Kom bij een slim stoplicht en krijg achtereenvolgens dit te zien:

1. eerst alle lichten, behalve mijn stoplicht voor rechtsaf (toen rood)
      2. Dan alleen mijn stoplicht dat correct aftelde
      3. en vervolgens was het weg nog voordat ik er voorbij was.
        (je rijd daar onder een spoor viaduct door)
        05 aug om 15.32 uur. Weet niet of dat nog in de diagnose bestand zit: opgestuurd 16-08 van twan.....@....

Eric666
        Bij mij 'mute' te radio, maar gaat het geluid naar het laatst gekoppelde BT apparaat. Dan wordt alles stil, maar komt het geluid er dus niet 'overheen'.
        Zou dit bij jou het geval kunnen zijn?

Mijn two reageert niet meer op snelheidswijzigingen o.i.d. behalve als ik mijn telefoon startscherm open of de app open. Erg irritant. Geen update werkt, geen beperking van batterijbesparing ofzo...help

Feature vooruitkijkbalk
          Met mijn telefoon in landscape stand, valt de vooruitkijk balk weg. Kan die bijv. horizontaal onderin gezet worden?

MrDriveway Op android auto hebben we de schermen wat beperkter/simpeler gehouden, dus pakt de melding altijd jouw huidige richting. Volgens mij zou er wel een geluidje moeten zijn na het melden, ik zal het even onderzoeken.

Twan De focus mode problemen gaan we uitzoeken. Ook een hoop feedback op de verkeerslichten, dank je wel! Wat betreft de vooruitkijken balk; in de huidige versie van de app hadden we er voor gekozen om die niet in landscape modus te tonen, maar over een paar maanden komen we met een grote update waarin deze dan wel te zien is.

• Twan vindt dit leuk.

Rontwo2_fm Staat de locatie machtiging ook op 'altijd'? Als je in de instellingen van Flitsmeister naar 'Geavanceerde instellingen' gaat dan staat daar 'Problemen oplossen'. Als je hier op tikt staan er bovenin mogelijk een paar mogelijkheden om dit soort problemen op te lossen, dat zou je ook nog even kunnen proberen.

Eric666 We gaan kijken om hier een instelling voor te maken om dit gedrag te bepalen.

Ruben-FM hallo Ruben, ook die opties en oplossingen werken niet. Two reageert op snelheidswisselingen alleen als ik mijn telefoon open en daar heb ik de two nou juist niet voor aangeschaft. Hij heeft het wel altijd gedaan, dus moet ergens een update oorzaak zijn

Rontwo2_fm Welk type telefoon heb je? In principe hebben wij namelijk niks aangepast de afgelopen tijd aan de TWO connectie. In het verleden zijn er wel eens problemen ontstaan door telefoon updates waarbij ze bepaalde dingen dichtgooien omtrent bluetooth.

Rontwo2_fm Heb je toevallig een update van je telefoon gehad waar het mee te maken kan hebben?
            Ik heb weer een wat grotere update gehad van Samsung (S22+)

Rontwo2_fm Volgens mij hebben wij een S21 ultra op kantoor liggen, ik zal daar komende week even mee testen (hopelijk een beetje vergelijkbaar)

5 dagen later
            Ruben-FM heeft deze discussie losgemaakt.

Ruben-FM en heb je iets kunnen vinden? Ik heb gisteren weer een update doorgevoerd voor de telefoon. Zal straks de two checken.

Rontwo2_fm We hebben het nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hier hebben we vandaag en/of morgen tijd voor ingepland. Komen we nog op terug 👍️. Heb je het zelf ondertussen ook nog een keer kunnen testen?

4 maanden later

Kan iemand mij helpen waarom ik geen flitsmeister op mijn Huawei P20 lite kan installeren? Groet Peter

9 dagen later

PeterM Kan het zijn dat hier geen Android 10 of hoger op staat? We ondersteunen sinds de nieuwe updates alleen vanaf Android 10.

Schrijf een reactie...