Dit is wellicht handig voor een volgende bugfix.
Het is mij ondertussen al 2 keer voor gekomen dat mijn navigatie via flitsmeister mij van een N-weg laat gaan en mij er bij de volgende kruising weer op laat. Dit gebeurt steeds op de Rondweg Zuid (N221) vanuit de stichtse rotonde richting de A28 in Amersfoort/Leusden.
De navigatie laat me dan de afslag pakken vanuit de N221 richting het kruispunt Laan 1914/Doornseweg/Leusderweg/Dodeweg waar de N227 door loopt. Via het kruispunt laat hij me dan vervolgens de N227 op rijden en stuurt hij me de oprit op van de N221, waar ik dus eerder van af moest.
Ook is het erg vervelend dat flitsmeister afgesloten wegen niet altijd herkent. Een gedeelte op de Amersfoortsestraat (N237) is voor een aantal dagen afgesloten. Dit is het gedeelte waar de N237 en de N413 elkaar kruisen. Een belangrijk verkeerspunt dus. Flitsmeister leidt me steeds via die weg als ik bijvoorbeeld vanuit Soest de A28 moet bereiken, best vervelend aangezien je zelf dan moet zoeken naar andere manieren. Zou veel makkelijker zijn de snelste alternatieve route automatisch wordt aangegeven als er een weg is afgesloten.