Welkom op het forum voor de beta versies van de Flitsmeister app!
Het doel van dit forum is om feedback te krijgen van beta versies van de Flitsmeister app op Android en iOS.
Heb je andere vragen, suggesties of opmerkingen? Ga dan naar https://help.flitsmeister.nl

Wanneer het menu verschijnt om aan te geven of een melding nog actief is ("“staat ie er nog") wordt niet verwezen naar de melding waar je feedback op geeft. Als er twee opvolgende meldingen zijn is het niet duidelijk waar je nu feedback op geeft.

Is het mogelijk om aan te geven waar je als gebruiker nu precies feedback op geeft?

Hoi,
Wat ik het nadeel vind van de huidige schermindeling is dat er veel te weinig kaart in beeld komt;

1. aan de bovenkant is er de volgende afslag te zien in een groot vak (ook al ligt de afslag nog 45 km verder op)
  2. onder de kaart de balk met maximum snelheid en Melden
  3. daaronder de reisduur, aankomsttijd en afstand tot bestemming.

Wat mij betreft mag nummer 2 samengevoegd word met nummer 1; vak 1 zou een kleiner lettertype en richting pijl kunnen krijgen zodat de informatievan vaak 2 er bij kan ook kan de tekst Melden bijvoorbeeld een blauw rondje kunnen worden met een M er in (voor Melden).

Ik heb zelf de iPhone 15 pro

groet,
Lennert

Ik heb sinds deze week een Kia EV6 GT-Line echter als ik nu de nieuwe flitsmeister start, gebeurt automatisch via FM one
dan krijg ik geen meldingen via het Kia systeem ik kan alleen geluid krijgen uit de telefoon maar niet via bluetooth .
zowel A2DP en HFP werkt niet, het vreemde is dat als ik via bluetooth een andere app aanheb zoals spotify dan krijg ik wel alels correct door via het systeem Kia EV6 werkt met onderstaand:
Bleutooth version: 4.1 / 4.2
Suported :HF 1.7 / ADP 1.3 / AVRCP 1.6 / PBAP 1.2, 1.2 / MAP 1.2, 1.4
Flitsmeister is wel verbonden met me Iphone via bluetooth

Update naar versie 11.0(24486) gisterenavond ziet er goed uit!! 👍
    Mijn eerder genoemde issues mbt routeplannen lijken nu opgelost. Thanks. Mocht ik toch nog wat tegenkomen dat geef ik het jullie door.

De app is bij mij nu een stuk stabieler, maar ik mis écht, écht de landscapemodus bij CarPlay.

Iedere keer waneer carplay en dus de auto uitzet, krijg ik een melding dat FM onverwachts gestopt is.

Mooie update, ben erg blij dat de stabiliteit is toegenomen. In de "oude" versie wilde deze regelmatig crashen wanneer ik op de kaart wat verder in- of uitzoomde.
      Echter.. ik gebruik FM alleen maar icm Carplay. De "oude" zoomde vanzelf uit zodra mijn snelheid toenam, waardoor ik verderop kon zien of er een flitser, file oid stond. Nu doet hij dat niet meer. Navigatie gebruik ik praktisch niet overigens.

Het vastlopen en crashen gaat in de allernieuwste versie wel iets beter, maar het gebeurd helaas nog wel vaker dan voorheen.
        Mochten jullie logbestanden willen hebben, hoor ik het uiteraard graag (als dat na vastlopen überhaupt zin heeft).

Als ik een adres zoek en op het pijltje naar links boven klik verwacht ik dat het adres aangevuld wordt. Niet dat er meteen routes weergegeven worden

Ik mag me misschien vergissen maar mijne inzien was FM altijd 3D weergegeven. Nu zowel
            lokaal als op CarPlay zie ik enkel 2D. Kan ik 3D weer inschakelen?

• J_D heeft hierop gereageerd.
            • Alex vindt dit leuk.

In versie 11.0 en alle subversies gemerkt dat het soms erg lang duurt voordat er geluid wordt afgespeeld op CarPlay. De radio wordt dan zachter gezet waarna Flitsmeister de melding zou moeten geven en de radio weer zou moeten vrijgeven. Dit laatste laat soms heel lang op zich wachten en soms gebeurd dat vrijgeven zelfs helemaal niet. Na het afspelen van een test geluid in Flitsmeister gaat dit daarna wel weer goed.
              Hier net een logbestand van verstuurd in de hoop dat jullie daar iets mee kunnen.

Wellicht dat ik wat over het hoofd zie maar is 3D rijrichting view alleen nog beschikbaar als je navigatie gebruikt? Zonder route blijft de kaart 2D in CarPlay.

• Alex vindt dit leuk.

Jack_Lamers ah ja heb dus hetzelfde issue. Alleen als je route in navigatie invoert verandert de view naar 3D. Maar ik gebruik navigatie van FM nooit. Reactie vanuit FM op dit issue zou fijn zijn. Oplossing bijv aanpassing in kaart instellingen waar nu enkel optie Noord boven of Aut. Zoom in te stellen is.

Het draait weer lekker! Vooralsnog start FM ook weer goed automatisch op via CarPlay. Enige wat ik zelf nog zou willen:

• De focus modus in fullscreen in CarPlay
                • De routebalk in CarPlay Dashboard
                • Stoplichten in focus modus
                • In CarPlay Dashboard de mogelijkheid om met één druk op de knop vanuit huis naar werk te navigeren en andersom (op basis van je huidige locatie) met daarnaast een knop ‘zoeken'

Bij mij loopt alles prima, ik mis alleen de optie 'dempen tijdens het bellen'. Is deze functie eruit gesloopt? Net gebeld met een klant en telkens zat Olav Mol er doorheen te kwekken. De klant hoort mij dan ook niet meer. Erg vervelend. Enig idee hoe ik dat uit kan zetten?

Danny

Vandaag kreeg ik een 'vreemde' melding: "8 minuten file op Roermond". Ik reed in de bebouwde kom, ik ga er vanuit dat straatnamen niet worden uitgesproken en daarom de stad wordt gebruikt?

In Carplay heb je schijnbaar nu enkel 3D modus wanneer je navigatie aan staat. Wanneer wordt dit opgelost? Ik rijd nooit met navigatie.

Hallo! Sinds de laatste twee a drie updates blijft het geluid van de meldingen hangen en blijft het volume van de audio gedempt.
                        Ik heb dit zowel op mijn werk telefoon als mijn privé telefoon, probleem is met de auto van de zaak en ook met onze privé auto.
                        Beta app versie: 11.0 (24486)

Ik heb al een log bestand gestuurd via de app.

Eventueel heb ik ook een video gemaakt.