Flitser niet gemeld en snelheid klopt niet op deze kruising
Op deze kruising staat een roodlicht & 70 km/h flitser. Hier mag je 70 km/h.
Zie screenshot: snelheid klopt niet en flitser niet gemeld. Had het de andere kant op ook: geen flitser en FM gaf 50 km/h aan.
6 December, tijd in screenshot.
Diagnosebestand verstuurd van twan....@......
Android Beta - Versie 11.0.2
- Bijgewerkt
afrit route instructie 'vaag'
in onderstaande situatie moest ik dus afrit 2 'utrecht science park' nemen.
Normaal staat er dan toch rechtsboven in de instructie het afrit nummer? Hier staat A27, wat voor mij erg verwarrend was aangezien ik hier niet vaak kom
7 december, tijd in screenshot.
Diagnosebestand verstuurd van twan....
Stoplicht icoontjes blijven plakken
Had vanochtend dat eerst 'bedankt voor de melding' boven in beeld bleef tot een volgende melding/bericht.
En vanavond dus dat de stoplichten heel hardnekkig in beeld bleven plakken gedurende ruim een uur of zo. Bij een file melding waren ze even weg. om dan weer terug te komen.
Waardeloze update wegennet zie je niet meer alles komt niet goed op een scherm met als oude versie draait niet goed op Android auto tevens waardeloze nieuwe update los dit nu eens op fm
- Bijgewerkt
Het lijkt heel erg random, maar was voor de grote update nooit een issue. Gewoon mijn dagelijkse route waarvan FM nu opeens niet meer weet welke snelheid het is.
En ja ik gebruik de oude versie (totdat de nieuwe update weer dezelfde functionaliteiten heeft, zoals snelheid ipv groene smiley, werkende overlay en geen Waar wil je naartoe-balk)
Twan In principe zou het navigatiesysteem al moeten kijken wat de snelste route is, dan is daar waarschijnlijk een reden waardoor we denken dat deze niet sneller is (misschien meer verkeerslichten o.i.d.). Wat ik dacht dat je bedoelde is dat het navigatiesysteem 'leert' wat jouw favoriete routes zijn en zich daarop aanpast. Dan zou een account koppeling o.i.d. wel nodig zijn.
Je andere feedback staat genoteerd en gaan we onderzoeken ️ thanks!
Pmulder In principe zou Android Auto weer als vanouds moeten werken in de 11.0.2 update. Daar is alles exact zoals het was in de 10.x versie.
Wat betreft wegennet; wat bedoel je hier precies mee? Dat je de wegbordjes niet kan zien op de kaart? Dat is iets wat we nog gaan tweaken in aankomende updates.
Kan het nog niet helemaal bevestigen maar FM wilt niet meer automatisch opstarten wanneer Bluetooth een verbinding heeft met mijn auto.
Lijkt erop dat dit sinds de laatste update veroorzaakt word, maar is nog niet helemaal te pinpointen.
Auto staat in mn FM lijst onder 'Gekoppelde apparaten'.
Volgende settings staan default opt-in:
FM v11.0.2 1049
S22 Ultra, Android 14, One UI 6.0
MrDriveway Hmm daar is in principe niks in gewijzigd aan onze kant. Misschien door de Android 14 update? Staat de locatie machtiging voor Flitsmeister ook op 'altijd toestaan'? Als dit niet het geval is mogen we namelijk onze service niet meer starten op de achtergrond sinds Android 14.
MrDriveway En je hebt dan wel echt die BT verbinding? Want daar gaat het bij mij regelmatig mis: dat er geen automatische verbinding gemaakt wordt bij het koppelen van meerdere BT apparaten. En als mijn autoradio met een ander toestel verbonden was, moet ik het de eerste keer steeds handmatig doen, daarna gaat het vanzelf.
Ruben-FM auto start functie is weer opgelost, issue had te maken met de locatie permissie.
Locatie permissie stond nog op default voor Android 13.
Twan Met Android 13 was het niet nodig om 'altijd toestaan' aan te hebben, alleen op 'toestaan bij gebruik van app'. Sinds Google de regels heeft aangepast is voor de auto start die permissie nodig.
@Ruben-FM mogelijk dat dit voor in de toekomst (en toekomstige gebruikers) met een popup melding aangegeven kan worden in app?
Dus wanneer FM constateert dat ie niet auto start na een Bluetooth verbinding met de auto dat FM vraagt of je locatie permissie aanstaat ofso?
Dan hoeven de gebruikers niet te zoeken maar bied FM meteen (mogelijk) een oplossing.
MrDriveway We gaan een melding toevoegen wanneer we zien dat autostart aanstaat, maar de locatie permissie niet goed staat ️